اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از مسابقات کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد؛

125 کشتی‌گیر در 4 وزن نخست روی تشک رفتند

خبرگزاری فارس: در نخستین روز از مسابقات کشتی آزاد جام شهید هاشمی‌نژاد 125 کشتی‌گیر در چهار وزن نخست به مصاف یکدیگر رفتند.

125 کشتی‌گیر در 4 وزن نخست روی تشک رفتند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، نهمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام شهید هاشمی‌نژاد با رقابت 125 کشتی‌گیر در اوزان 50،74،96 و 60 کیلوگرم آغاز شده و تا ساعتی دیگر به پایان می‌رسد.
در هر یک از اوزان چهارگانه به ترتیب 25، 36، 28 و 36 نفر شرکت دارند.
وزن کشی چهار وزن دوم این مسابقات دیروز با شرکت 133 نفر در اوزان 55،65،84 و 120 کیلوگرم انجام شده است و از صبح امروز رقابت‌ها آغاز می‌شود.
تیم‌های ارمنستان، گرجستان و روسیه به جام شهید هاشمی‌نژاد دعوت شده بودند که تیم روسیه انصراف داد و به جای آن از تیم عراق دعوت شد اما تنها تیمی که خود را به مسابقات رساند ارمنستان بود و دو تیم دیگر انصراف دادند.
ایلام، گیلان، البرز، فرش مشهد، خراسان شمالی، توابع تهران، کرمانشاه، نیروی زمینی ارتش، ارمنستان، لرستان، گلستان، اصفهان، خوزستان و بهشهر تیم‌های شرکت کننده در نهمین دوره مسابقات کشتی جام شهید سید عبدالکریم هاشمی‌نژاد هستند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول