اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

بسیجیان الگو و نمونه انسان‌های کامل هستند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: بسیجی مخلص ضمن اینکه همواره در راستای اطاعت محض از فرامین مقام معظم رهبری گام برمی‌دارد به عنوان الگو و نمونه انسان‌های کامل در جامعه مطرح است.

بسیجیان الگو و نمونه انسان‌های کامل هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، سید‌دادوش هاشمی در همایش بصیرت سیاسی و میثاق با ولایت که به مناسبت هفته بسیج و با حضور افراد کانون بسیج مهندسین سپاه ناحیه کرمانشاه در تالار شهید بهشتی برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج افزود: عزت امروز ایران اسلامی مرهون زحمات روزهای حماسه بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس و اطاعت محض از ولایت فقیه زمان خویش است.
وی با اشاره به اهداف متعالی و هدفمند بودن زندگی بسیجیان بیان کرد: با توجه به ایثارگری‌ها و اطاعت محض بسیجیان از ولایت فقیه خویش این نتیجه به ذهن افراد مبتادر می‌شود که افراد بسیجی نمونه و الگوی انسان‌های کامل هستند.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بسیجی کسی است که شناخت کافی به خدای خود دارد و در عین حال بالاترین دانش و اخلاق را برای رسیدن به اهداف متعالی خود به کار می‌گیرد.
هاشمی ادامه داد: بدون تردید جامعه بسیجیان بیشترین ارتباط و علاقه را با نظام ولایی خویش دارند و همواره با جدیت در راستای منویات مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند.
وی در ادامه با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم استان از سفر مقام معظم رهبری خاطر‌نشان کرد: استقبال بی‌نظیر و پرشور مردم استان کرمانشاه از مولای خویش در 20 مهر ماه سال جاری نه تنها جامعه جهانی را متحیر ساخت بلکه مشت محکمی بر دهان کسانی بود که با نظام مقدس جمهوری اسلامی ضدیت و دشمنی دارند لذا این حضور و استقبال منجر به نقش‌آفرینی بیش از پیش مردم استان در سطح کشور و جهانی شد.
هاشمی در پایان سخنان خود به موقعیت برتر و استراتژیک نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان اشاره و عنوان کرد: بیداری کنونی جهان اسلام نشات گرفته از اندیشه‌های اسلامی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است و هم‌اکنون مردم کشورهای منطقه تنها مامن و پناهگاه خود را برای ایستادگی در مقابل حکومت‌های وابسته و استکبار جهانی، ایران اسلامی می‌دانند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول