اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بهار خبر داد:

اجرای 130 برنامه در شهرستان بهار در هفته بسیج

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه بهار از اجرای 130 برنامه در سطح شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج خبر داد.

اجرای 130 برنامه در شهرستان بهار در هفته بسیج
مجتبی حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بهار اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در طول هفته بیش از 130 برنامه در سطح شهرستان به اجرا درمی‌آید که می‌توان به سرکشی از خانواده‌های شهدا، دیدار با امام جمعه، برپایی 10 یادواره شهدا، برگزاری مسابقات قرآنی و نهج‌البلاغه و برپایی نمایشگاه عکس، کتاب، حجاب و عفاف اشاره کرد.
وی افزود: همچنین یک مورد جهیزیه به مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان توسط حوزه خواهران سپاه ناحیه بهار تهیه شده و به زوج نیازمند اهدا می شود.
فرمانده سپاه بهار گفت: در راستای محرومیت‌زدایی از روستاها بیش از 100 عدد لباس ورزشی و وسایل ورزشی به مبلغ 600 هزار تومان در سطح روستای حیدره قاضی خان در بین دانش‌آموزان در حال توزیع است.
وی ادامه داد: همچنین به مبلغ یک میلیون تومان به صورت نقدی در بین خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع شده است.
حسینی در ادامه تأکید کرد: اجرای برنامه حماسه حضور با شرکت 3 هزار نفر بسیجی در قالب گردان‌های عاشورا و الزهرا و فعالیت بیش از 35 هزار نفر بسیجی به صورت عادی و فعال و تشکیل 338 حلقه صالحین و اعزام 2 هزار نفرروز بسیجی در اردوهای راهیان نور و برپایی 51 مورد یادواره شهدا و فعالیت 42 هزار نفرروز بسیجی در اردوهای طرح هجرت در عرصه‌های گوناگون از دیگر فعالیت‌های سپاه ناحیه بهار بوده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول