اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار قیروکارزین:

بسیجی بودن ولایی بودن است

خبرگزاری فارس: معاون فرمانداری قیروکارزین گفت: بسیج مظهر جهاد و سازندگی و بسیجی بودن ولایی بودن است.

بسیجی بودن ولایی بودن است
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، مهرعلی احمدی در حاشیه مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای شهرستان قیروکارزین که با حضور فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین، شهردار، مسئولان ادارات و بسیجیان همراه بود اظهار داشت: فرهنگ بسیجی یکی از پر افتخارترین و اصیل‌ترین ارزش‌های اسلامی و انسانی است که با درایت حضرت امام (ره) و به تبعیت از فرهنگ بزرگ عاشورا و امام حسین (ع) بنا نهاده شد.
وی افزود: بسیج نیرویی مردمی و ارزشی است که با ویژگی ایمان، اخلاص، ایثار و شجاعت در دامن فرهنگ اصیل اسلامی رشد یافته است.
احمدی نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در جامعه و داشتن روحیه بسیجی برای تمام خدمتگزاران به انقلاب و مردم را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: بسیج مظهر جهاد و سازندگی و بسیجی بودن ولایی بودن است و بسیجیان افتخار می‌کنند که پا در رکاب و گوش به فرمان ولایت هستند.
این مقام مسئول با اشاره به حضور بسیج در میدان برای مقابله با هر نوع تهدید دشمن ابراز داشت: حضور بسیج در عرصه‌های مختلف جهاد نظامی، علم و فناوری، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دستاوردهای مهمی را نصیب انقلاب کرده است.
معاون فرماندار قیروکارزین در پایان با اشاره به گره خوردن اقتدار نظام جمهوری اسلامی با خون شهدا و بسیج بیان داشت: امروز بسیج با عزم راسخ خود آماده هر گونه جانفشانی در راه اسلام و انقلاب و ولایت است و این تفکر بسیجی ریشه‌ای الهی دارد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول