اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ولادت امام رضا (ع)؛

آستان مقدس امامزاده حسین (ع) غبارروبی شد

خبرگزاری فارس: آستان مقدس امامزاده حسین بن علی بن موسی الرضا (ع) در قزوین با حضور علاقمندان و اراتمندان آن حضرت غبارروبی و عطرافشانی شد.

آستان مقدس امامزاده حسین (ع) غبارروبی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، با حضور جمعی از خادمین و ارادتمندان امامزاده حسین (ع) و جمعی از مسئولان شهر قزوین، آستان مقدس امامزاده حسین بن علی‌بن موسی‌الرضا (ع) در شب ولادت امام رضا (ع) غبارروبی و عطرافشانی شد.
فرمانده انتظامی استان قزوین و یکی از خادمین آستان مقدس امامزاده حسین (ع) در مراسم غبارروبی این آستان مقدس بیان کرد: همه باید برای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی تلاش کنیم.
مسعود جعفری نسب افزود: امروز باید من و شمای خادم به خود ببالیم و افتخار کنیم که امام رضا (ع) در شب میلادش توفیق غبارروبی، عطرافشانی ، نوکری و خادمی فرزند خود را به ما عطا کرده است تا ضمن غبارروبی از این آستان مقدس به غبارروبی روح و جان خود نیز بپردازیم.
وی در ادامه با تبریک هفته نیروی انتظامی اضافه کرد: امروز که تهاجم فرهنگی از طرق مختلف حتی به حریم خصوصی و خانوادگی ما رسوخ کرده است بهترین شیوه برای مقابله با آن پناه آوردن به اماکن متبرکه و شریف است که خود مصداق واقعی کانون‌های فرهنگی و فرهنگ ساز در کشور ما هستند.
فرمانده انتظامی استان قزوین تأکید کرد: باید همگی در راه تحقق این فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع و اماکن متبرکه به قطب‌های فرهنگی گام برداریم و تلاش کنیم.
وی یادآور شد: از خداوند منان می‌خواهیم که همیشه ما را قدر دان این نعمت عظیم خود یعنی آرامش و آسایشی که از راه جانفشانی شهدا گرانقدر، رهنمودهای حکیمانه و پدرانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به دست آمده قرار دهد و ان‌شاالله به گونه‌ای در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف آن گام برداریم که شرمنده شهدا و امام شهدا نشویم.
گفتنی است برای دومین سال است که به همت خادمین و مردم ولایت مدار قزوین مراسم خطبه خوانی، عطرافشانی و غبارروبی و تعویض پرچم حرم امامزاده حسین ‌ابن‌ علی ابن موسی‌الرضا (ع) برگزار شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول