اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش کمیته امداد امام خبر داد:

راه‌اندازی آموزش مجازی از نیمه دوم دی‌ماه جاری

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پژوهش کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: آموزش مجازی مدیران کمیته امداد کشور از نیمه دوم دی‌ماه سال جاری آغاز می‌شود.

راه‌اندازی آموزش مجازی از نیمه دوم دی‌ماه جاری
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی مهدوی عصر امروز در همایش مدیران و روسای کمیته امداد که در اردوگاه ثامن‌الائمه برگزار شد اظهار داشت: آموزش مجازی مدیران کمیته امداد کشور با روشی آسان و جدید در 5 دوره از نیمه دوم دی‌ماه شروع می‌شود.
وی با بیان اینکه روش‌های آبشاری و آموزش شبکه‌ای شروع شده است عنوان کرد: 4هزار و 600 نفر از همکاران را در این حوزه  آموزش میدهیم.
مهدوی به بررسی عملکرد 20 ساله کمیته امداد اشاره کرد و بیان داشت: در این بررسی که از سال 69 تا 89 صورت گرفت با درصد نرخ رشد بالایی فعالیت‌های 3 سال اخیر بیشتر از 17 سال گذشته بوده است که این امر تحول در ابلاغ را نشان می‌دهد.
رئیس آموزش و پژوهش کمیته امداد امام خمینی کشور با بیان اینکه کمیته امداد به نیاز سنجی آموزشی نیز پرداخته است خاطرنشان کرد: 200 عنوان پژوهشی انجام شده که با تعیین اولویت‌ها بخشی از آن اجرا شده و سایر این بخش‌ها بزودی عملیاتی می‌شود.
وی همچنین از آموزش مسائل اعتقادی و فرهنگی برای خانواده‌های پرسنل کمیته امداد خبر داد و افزود: در راستای رسیدن به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران این نهاد اقدام به برگزاری
کلاس‌های آموزشی برای ارتقا فرهنگ و اعتقاد افراد کرده است که بزودی عملیاتی می‌شود.
مهدوی ادامه داد: این کمیته تجربیات کارکنان را مستندسازی کرده تا برای ارتقا فعالیت‌ها از آن استفاده کند و بزودی شناسنامه آموزشی را ارائه می‌دهد.
رئیس آموزش و پژوهش کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: برای اینکه آموزش‌های گذشته را ارتقا دهیم یک کارگروه مشترک تشکیل داده‌ایم.
وی از برگزاری دوره‌های جانشین پروری در دیماه سال جاری خبرداد و بیان داشت: شوراهای اقامه نماز ستاد صیانت شورای فرهنگی و امربه معروف و نهی‌از منکر نیز شروع به کار می‌کند.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول