اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ورامین:

پرچم بزرگ ایران در ورامین برافراشته شد

خبرگزاری فارس: شهردار ورامین گفت: پرچم بزرگ جمهوری اسلامی ایران در میدان 15 خرداد ورامین برافراشته شد.

پرچم بزرگ ایران در ورامین برافراشته شد
رضا کارخانه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از بر افراشته شدن پرچم بزرگ ایران در ورامین خبر داد و گفت: در راستای ارتقای فرهنگ عمومی و هویت ملی، بلندترین پرچم جمهوری اسلامی ایران به همت واحد زیباسازی شهرداری ورامین در میدان 15 خرداد این شهر برافراشته شد.
شهردار ورامین افزود: پرچم جمهوری اسلامی یکی از نمادهای اصلی کشور عزیزمان بوده و شهرداری ورامین در زمینه احیاء نمادها و نشانه‌های ملی و دینی ایران اسلامی، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: این پرچم یکی از بزرگترین پرچم های جمهوری اسلامی ایران در سطح کشور بوده که در ارتفاع 30 متر در بلوار اصلی میدان 15خرداد در جاده تهران - ورامین، در مکانی با استحکام مناسب نصب شده و از همه نقاط قابل رویت است.
شهردار ورامین در پایان اعتبار این پروژه را 150 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: از سوی دیگر دو پرچم سیاه رنگ و رنگی برای این محل پیش بینی شده و در اعیاد و مناسبت‌های ملی و مذهبی همچون ایام محرم و صفر و اعیاد شعبانیه و ... در این نقطه به اهتزاز در می‌آید.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول