اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه چالدران:

مردم در انتخاب فرد اصلح هوشیار باشند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مردم در انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی در انتخاب فرد اصلح هوشیار ی لازم را داشته باشند.

مردم در انتخاب فرد اصلح هوشیار باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام‌ حسن قلی‌نژاد ظهر امروز در همایش توجیهی دست‌اندرکاران انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چالدران اظهار داشت: امت مسلمان ایران در آستانه آزمایشی دیگر برای حفظ، تثبیت و تداوم مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی قرار دارد و آن انتخابات دور نهم مجلش شورای اسلامی است.
وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات افزود: با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی در زمان حاضر بیش از گذشته در معرض تهاجمات فرهنگی، سیاسی و تهدیدت نظامی دشمنان قرار دارد این انتخابات اهمیت مضاعفی پیدا کرده و جایگاه ویژه‌ای می‌یابد.
قلی‌نژاد تصریح کرد: حفظ مردم‌سالاری دینی منوط به انتخابات نمایندگانی واجد شرایط، مومن و متعهد به اسلام ناب محمدی(ص) است و این امر هوشیاری، تیزبینی و درایت رای‌دهندگان در انتخابات را می‌طلبد که افرادی با چنین شرایط را انتخاب کنند.
این مسئول ادامه داد: مردم وظیفه دارند درباره فرد موردنظر خود تحقیق کرده و سپس اقدام به این انتخاب مهم کنند چرا که با این عمل سرنوشت خود و جامعه را رقم می‌زنند و این افراد را برای تصمیم‌گیری‌های مهم کشور به مجلس می‌فرستند.
وی با تاکید بر سلامت انتخابات گفت: سلامت انتخابات همواره باید در راس توجه دست‌اندرکاران و مجریان انتخابات باشد تا انتخاباتی سالم و قانونمند در کشور برگزار شود چرا که حفظ سلامت انتخابات از ارکان مهم در این عرصه است.
نماینده ولی فقیه در سپاه چالدران با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: دشمنان از هم‌اکنون فعالیت خود را برای کمرنگ‌کردن اهمیت انتخابات و حضور مردم در صحنه سیاسی آغاز کرده‌اند از این مردم باید با حضور حداکثری خود توطئه‌های دشمنان را خنثی و آنها را از رسیدن به اهداف شومشان ناامید کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول