اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر بهبهان خبر داد:

11 کشته آخرین آمار سیل بهبهان

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر بهبهان گفت: تعداد قربانیان سیل در بهبهان تاکنون به 11 نفر رسیده‌ و جستجو برای یافتن مفقودان همچنان ادامه دارد.

11 کشته آخرین آمار سیل بهبهان
غلامرضا شهبازی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر بهبهان در روزهای جاری شدن سیل در شهرستان‌ بهبهان در تلاش برای کمک به سیل‌زدگان هستند.  
وی افزود: بارش شدید باران در هفته گذشته در بخشی از استان خوزستان مانند بهبهان و امیدیه که منجر به جاری شدن سیل در این شهرستان‌ها شده همچنان از بین مردم قربانی می‌گیرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر بهبهان ادامه داد: عملیات امدادرسانی به آسیب‌دیدگان در مناطق سیل‌زده از روز 29 آبان‌ماه و با بارندگی‌های شدید آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
شهبازی‌مقدم تصریح کرد: تاکنون تعداد 98 خانوار معادل 214 نفر در اثر سیل متحمل خسارات مالی و جانی شده‌ و علاوه بر آن 21 واحد مسکونی نیز تخریب شده‌اند.
وی گفت: طبق آماری که جمعیت هلال احمر بهبهان اعلام کرده، 150 نفر امدادگر، تعداد 20 دستگاه آمبولانس و خودروی نجات، یک فروند بالگرد و 10 دستگاه تجهیزات مختلف امدادی درحال امدادرسانی به افراد آسیب‌دیده هستند.   
رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان درخصوص کمک‌های ارسالی به مردم سیل‌زده خاطرنشان کرد: علاوه بر آن 50 تخته چادر، 250 تخته پتو، 50 شعله والور، 60 تخته موکت، 50 کیلو گرم پلاستیک پوششی، 50 تخته کفی پلاستیک و 300 بسته مواد غذایی نیز در بین مردم سیل‌زده توزیع شده‌است.
شهبازی‌مقدم با اعلام اینکه سیل در بهبهان در حدود 55 میلیارد تومان خسارت مالی به بخش‌های مختلف شهرستان وارد کرده‌ اظهار داشت: تعداد قربانیان سیل در بهبهان تاکنون به 11 نفر رسیده‌ و جستجو برای یافتن مفقودان همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول