اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری اصفهان:

"شهر هنر" در اصفهان ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان اصفهان گفت: در آینده‌ای نزدیک شهر هنر در اصفهان ساخته می‌شود.

"شهر هنر" در اصفهان ساخته می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید مهدی سیدین‌نیا شامگاه گذشته در مراسم افتتاحیه سینمای سوره به عنوان سینمای کودک در اصفهان اظهار داشت: امروز خوشحالیم از اینکه یک سینما به شهر اصفهان اضافه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه بازسازی سالن سوره و مجموعه حوزه هنری در مدت 9 ماه به طول انجامیده است، ادامه داد: سالن سوره به عنوان نخستین سینمای کودک اصفهان با هزینه‌ای بالغ بر 900 میلیون تومان و با تلاش شبانه‌روزی بازسازی شده که حاصل همکاری گروهی اهالی فرهنگ اصفهان است.
رئیس حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به طرح بزرگی به نام شهر هنر در اصفهان افزود: این طرح به مساحت 200 هکتار در مراحل مطالعاتی به سر می‌برد و جزو مصوبات سفر ریاست جمهور بوده است و می‌تواند به عنوان شهری مأمن هنرمندان اصفهان در آینده و پاسخگوی نیازهای هنری هنرمندان اصفهان باشد.
وی در ادامه افزود: سالن سوره در گذشته دارای 170 نفر ظرفیت بود که اکنون به 250 نفر افزایش یافته است و به ویژه با دو هدف پخش فیلم برای کودکان و اجرای تئاتر بهسازی شده است.
سیدین‌نیا با اشاره به اینکه سینمای کودک در کشور ضعیف است، تاکید کرد: با پشتیبانی بنیاد سینمای فارابی و مسئولان در زمینه فیلم کودک نیازهای سینمای کودک اصفهان تأمین شود.
وی درباره انتخاب سالن سوره به عنوان سینمای کودک در اصفهان بیان داشت: سالن سوره به دلیل واقع شدن سالن سوره در مرکز شهر و یک مجتمع فرهنگی گزینه‌ای مناسب برای انتخاب سینمای کودک است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول