اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز از هفته بسیج؛

خانه بهداشت سرتنگ مسن بهره‎برداری شد

خبرگزاری فارس: در پنجمین روز از هفته بسیج خانه بهداشت روستای سرتنگ مسن ارمند از توابع شهرستان لردگان بهره‎برداری شد.

خانه بهداشت سرتنگ مسن بهره‎برداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سرپرست سازمان بسیج سازندگی سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) صبح امروز در این مراسم، اظهار داشت: این خانه بهداشت در اجرای فرامین مقام معظم رهبری در راستای محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته احداث شده است.
حسنعلی شریفی افزود: خانه بهداشت شهید بازعلی بنی‏سرتنگی با اعتباری افزون بر 270 میلیون ریال در 90 متر مربع زیربنا احداث شده است.
وی خاطرنشان کرد: هزینه ‌این پروژه از محل اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه سازندگی سپاه (قرب کوثر) تامین شده است.
شریفی محرومیت‌زدایی را از اولویت‌های مهم کاری در سپاه پاسداران برشمرد و گفت:  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کمک دولت درصدد رفع محرومیت در مناطق محروم کشور است.
سرپرست سازمان بسیج سازندگی سپاه قمر بنی هاشم(ع) در ادامه به ویژگی‌های فرهنگ بسیجی اشاره کرد و گفت: آنچه مسلم است این است که فرهنگ بسیج از ایثار، خلوص، ساده‌زیستی و هدفمندی موج می‌زند و فضایل الهی و خداپسندانه را ترویج می‌کند.
وی ادامه داد: اگر بناست انقلاب و نظام اسلامی از خطر مصون باشد و کشوری آزاد و مستقل داشته باشیم، باید فرهنگ و مجموعه‌ای از باید و نبایدهای بسیج را در تار و پود جامعه گسترش دهیم.
شریفی بر ضرورت ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیج در کشور تاکید کرد و گفت: متاسفانه تاکنون نتوانسته‌ایم به خوبی این فرهنگ را در تاروپود جامعه به شکل جامع ایجاد کنیم و از مواهب بی‌شمار و گسترده آن بهره بریم.
وی به تلاش‌های گسترده دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی به شیوه‌ها و شکل‌های مختلف از جمله جنگ نرم اشاره کرد و افزود: امروز یکی از راه‌های مقابله با تهاجم نرم دشمن، قرار دادن تصویر روشنی از فرهنگ بسیجی در برابر دیدگان مردم جامعه است.
سرپرست سازمان بسیج سازندگی سپاه قمر بنی هاشم(ع) افزود: بسیج از بدو تولد تاکنون در سه عرصه متفاوت دفاع مقدس، سازندگی و جنگ نرم در خدمت اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و منشا تاثیر و تحولات مهمی در کشور شده است.
به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج خانه بهداشت روستا سرتنگ مسن ارمند از توابع شهرستان لردگان با حضور مسئولان شبکه بهداشت و درمان استان، بسیجیان، مسئولین بسیج سازندگی استان،  فرمانده سپاه ناحیه لردگان و جمعی از ساکنین روستا، بهره‌برداری شد.
انتهای پیام/ر20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول