اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 91؛

تونل مشاء به بهره‏برداری می‏رسد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری بومهن و رودهن از بهره‏برداری طرح راهسازی تونل مشاء تا انتهای سال کاری آینده خبر داد.

تونل مشاء به بهره‏برداری می‏رسد
مهدی قلی‏زاده در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این تونل در گردنه امام‏زاده هاشم (ع) در حال ساخت است.
وی ادامه داد: خوشبختانه با وجود بارش نزولات آسمانی طرح تونل مشاء مراحل اجرایی خود را متوقف نکرده است.
قلی‏زاده در تشریح مراحل آتی عملیات تونل مشاء خاطرنشان کرد: وزیر راه و شهرسازی در بازدید خود از این پروژه بر لزوم تسریع در روند اجرای آن تاکید کرد.
رئیس اداره راه و ترابری بومهن و رودهن ادامه داد: بر اساس وعده مجری طرح، تا پایان سال جاری مباحث عمرانی دایوینگ داخلی تونل تکمیل خواهد شد.
وی افزود: با اتمام فصول سرد و آغاز سال کاری جدید نیز پروژه‏های کف‏سازی تونل به مرحله اجرا گذاشته می‏شود.
قلی‏زاده با اشاره به مزایای تونل مشاء گفت: تونل مشاء پس از بهره‏برداری مزایای بسیاری را برای اهالی و مسافران عبوری به همراه خواهد داشت.
رئیس اداره راه و ترابری بومهن و رودهن تصریح کرد: کوتاهی مسیر آزاد راه تهران- شمال، بهینه‏سازی در مصرف سوخت خودرو و جلوگیری از اتلاف وقت از جمله مزایای این طرح محسوب می‏شود.
وی گردنه امام‏زاده هاشم (ع) را مسیری خطرساز خواند و افزود: اما افزایش ضریب ایمنی در تردد اهالی و مسافران عبوری از گردنه امام‏زاده هاشم (ع) بارزترین مزیت این تونل قلمداد می‏شود.
قلی‏زاده تصریح کرد: با پایان مراحل عملیاتی و راه‏اندازی تونل مشاء وسایل نقلیه از دشت مشاء وارد و از پلور خارج می‏شوند.
رئیس اداره راه و ترابری بومهن و رودهن ادامه داد: بدین ترتیب از میزان تردد و تلفات جاده‏ای محور خطرناک، برف‏گیر و کولاک‏خیز گردنه امام‏زاده هاشم (ع) کاسته می‏شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول