اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ابهر اعلام کرد:

راه‌اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌های بسیج ابهر

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ابهر از راه‌اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌های مقاومت بسیج خبر داد و ابراز داشت: هدف از ایجاد این شوراها امر به معروف و نهی از منکر به صورت ایجابی است.

راه‌اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌های بسیج ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمدرضا فخیمی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ابهر با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر بهترین ویژگی امت اسلامی است، اظهار داشت:‌ تداوم انقلاب و گذشتن از فراز و نشیب‌ها و همچنین گذر از تهدید نرم دشمن نیازمند احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.
وی افزود: سپاه در راستای اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و همچنین عمل به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌ریزی‌هایی در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج برای احیای این فریضه صورت داده است.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر از راه‌اندازی شورای امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه‌های مقاومت بسیج خبر داد و ابراز داشت: هدف از ایجاد این شوراها امر به معروف و نهی از منکر به صورت ایجابی است.
وی افزود: این شورا در برخی از پایگاه‌های مقاومت بسیج ابهر راه‌اندازی شده و برای بقیه پایگاه‌ها نیز برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد ایجاد این شورا در همه پایگاه‌های مقاومت باشیم.
فخیمی اضافه کرد: این شورا با عضویت روحانی مسجد، معتمدین محل و مسئولان پایگاه تشکیل می‌شود و نخستین کار این شورا احصای تهدیدهای امنیتی، سیاسی و اجتماعی است.
وی با اشاره به عناوین ایام هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر سال جاری تصریح کرد: روز نخست ماه محرم به‌عنوان روز تذکر لسانی، بصیرت و بیداری اسلامی نامگذاری شده است.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر ادامه داد: روز دوم محرم نیز به نام تذکر لسانی، نیروهای مسلح و بسیج مستضعفین، روز سوم محرم به‌عنوان تذکر لسانی، جهاد اقتصادی و عدالت اجتماعی نامگذاری شده است.
وی از نامگذاری روز چهارم محرم سال جاری به‌عنوان تذکر لسانی، فرهنگ فاطمی و رسالت زینبی خبر داد و گفت: روز پنجم محرم به‌عنوان تذکر لسانی، حضور همگانی، مجلس ولایی نامگذاری شده است.
فخیمی افزود: نامگذاری روزهای ششم و هفتم محرم نیز با عناوین تذکر لسانی، وحدت ملی، منتظران مهدی (عج) و تذکر لسانی، قانون‌گرایی، اخلاق اجتماعی نامگذاری شده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول