اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/جذابیت‌ها و حاشیه‌های سفر احمدی‌نژاد به پاکدشت/

استقبال شایسته جوانان پاکدشتی از مسئولان/ قول رئیس جمهور برای حل مشکلات

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور در راستای دور چهارم سفرهای هیئت دولت به استان تهران امروز به شهرستان پاکدشت سفر کرد و پس از سخنرانی در جمع مردم شهید پرور شهرستان پاکدشت با تعدادی از مردم این شهرستان چهره به چهره دیدار کرد.

استقبال شایسته جوانان پاکدشتی از مسئولان/ قول رئیس جمهور برای حل مشکلات
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور در راستای دور چهارم سفرهای هیئت دولت به استان تهران امروز به شهرستان پاکدشت سفر کرد و پس حضور در ورزشگاه شهید محسن پازوکی در جمع مردم شهید پرور شهرستان پاکدشت سخنرانی کرد و در ادامه با تعدادی از مردم این شهرستان چهره به چهره دیدار کرد.
همچنین همزمان با حضور رئیس جمهور در شهرستان پاکدشت تعدادی از وزراء نیز با حضور در ساختمان شهرداری پاکدشت با شهروندان پاکدشتی چهره به چهره دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
این سفر حواشی به همراه داشت که در زیر می‌خوانید:
حضور رئیس جمهوری در شهرستان پاکدشت در حالی صورت گرفت که مردم این شهرستان در فاصله یک روز شهر را آذین بندی کرده، بنرهای عکس امام و مقام معظم رهبری و رئیس جمهور را در مسیر نصب کرده بودند و از ساعات اولیه روز منتظر دیدار رئیس جمهور مردمی خود بودند.
مردم ولایی شهرهای پاکدشت، شریف‌آباد،مامازند، فرون‌آباد،‌ پارچین، فیلستان، قیامدشت، جیتو و اطراف این شهرستان نیز با حضور در بخش مرکزی به دیگر همشهریان خود در آذین بندی و آماده سازی شهر برای میزبانی از هیئت دولت کمک کردند.
ستادهای مردمی استقبال با هماهنگی فرمانداری برای استقبال گرم و پرشور از رئیس جمهور آماده شدند و مردم از ساعات ابتدایی امروز نیز در حرکات خود جوش با نصب پارچه نوشته‌ها و بنرهای خوش آمدگویی و تبریک ورود رئیس جمهور، حال و هوای ویژه‌ای به این شهرستان که در جنوب شرق استان تهران قرار دارد، بخشیدند.
در آخرین لحظات انتظار مردم برای ورود رئیس جمهور به شهرستان برخی از کارمندان ادارات با در دست داشتن بنرهای خوش آمدگویی به دنبال فضایی برای نصب آنها بودند.
استاندار تهران و معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی وی ساعت 11 و 30 دقیقه صبح وارد فرمانداری پاکدشت شدند تا هماهنگی های لازم را برای ورود رئیس جمهور و برنامه‌ریزی نهایی در این ارتباط داشته باشند.
مرتضی تمدن و صفرعلی براتلو پس از ورود به فرمانداری این شهرستان به اتاق فرماندار رفته و با قربانعلی مقبلی فرماندار و فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت‌وگو کردند.
تعدادی از مردم در ساعاتی ابتدایی امروز با حضور جلوی درب فرمانداری شهرستان خواستار دیدار با رئیس جمهور یا تحویل نامه مشکلاتشان به رئیس جمهور بودند که به سوی ورزشگاه محل سخنرانی هدایت می شدند.
اقشار مختلف مردم در مسیر استقبال از رئیس‌ جمهور حضور داشتند که در این میان، حضور تعداد زیادی از دانش آموزان پاکدشتی با لباس‌های متحدالشکل و با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی، جلوه خاصی به مسیر و سپس به ورزشگاه داده بود.
حضور قشرهای مختلف مردم در استقبال از رئیس جمهوری از نکات قابل توجه سفر بود. با وجود این که دقایقی از حضور رئیس جمهوری در استادیوم می گذشت ، مردم همچنان خود را به محل دیدار مردمی وی می رساندند .
عده‌ای از معلولان و جانبازان انقلاب اسلامی سوار بر صندلی‌های چرخدار در حالی که عکس‌هایی از رئیس جمهور را با خود حمل می‌کردند، به سمت استادیوم شهید پازوکی محل ملاقات مردم با ریاست جمهوری راهپیمایی کردند.
در بدو ورود رئیس جمهور از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین حسین لزومی امام جمعه پاکدشت، مرتضی تمدن استاندار تهران، فرهاد بشیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، قربانعلی مقبلی ورد استقبال قرار گرفت.
یک دختر بچه‌ای با دست گل به استقبال احمدی‌نژاد آمد و ورود رئیس جمهور به شهر پرورش گل‌ها خوش آمد گفت و از سوی احمدی‌نژاد مورد تجلیل قرار گرفت.
تعدادی از پرچم‌های در دست دانش‌آموزان پاکدشتی توسط چند تن از مسئولان برگزاری مراسم به رئیس جمهور داده شد.
پس از قرائت قرآن قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت و حجت‌الاسلام لزومی امام جمعه پاکدشت به رئیس جمهور و هیئت دولت خیر مقدم گفته و از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان و پیشرفت پروژه‌های این شهرستان و اجرایی شدن مصوبات سه سفر گذشته هیئت دولت به شهرستان گزارشی ارائه کردند.
تعدادی از جانبازان انقلاب، سوار بر صندلی‌های چرخدار در حالی که عکسهایی از مقام معظم رهبری و دکتر احمدی نژاد را با خود حمل می‌کردند، در ورزشگاه شهید پازوکی حضور پیدا کردند.
رئیس جمهور در سخنان خود جوانان پاکدشتی بمب‌های اتم ایران دانست.
احمدی نژاد از اتصال پاکدشت به قطار شهری و اتصال بزرگراه شهید بابایی به پاکدشت خبر داد.
در میان سخنان احمدی نژاد برخی از مردم درخواست تکمیل سریع کمربندی 32 کیلومتری پاکدشت را داشتند که رئیس جمهور در این خصوص وعده داد تا مشکلات پیش رو بررسی شود و این پروژه هر چه زودتر به بهره برداری برسد.
تعدادی از مردم مشکل دریافت وام از بانک‌ها را با صدای بلند مطرح کردند که رئیس جمهور با لبخند همیشه‌اش گفت: اسم وام عوض شده و به آن می‌گویند تسهیلات.
اواخر سخنرانی احمدی نژاد، جمعی از حاضران محل سخنرانی را ترک کردند تا با ترافیک و ازدحام جمعیت مواجهه نشوند.
رئیس جمهور بعد از سخنرانی به یکی از ساختمان‌های ورزشگاه که برای ملاقات احمدی‌نژاد با مردم تعیین شده بود رفت و با 11 نفر از شهروندان پاکدشت چهره به چهره دیدار کرد.
همچنین همزمان با این دیدارها جمعی از وزراء و معاونان رئیس جمهور و وزرائ با حضور در ساختمان شهرداری پاکدشت با مردم چهره به چهره دیدار کرده و مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داده و دستورات لازم را صادر کردند.
این گزارش حاکی است، نخستین دیدار چهره به چهره و مردمی رئیس جمهور در قالب پنجمین سفر استانی دور چهارم این سفرها که 28 مهرماه امسال برگزار شد، به گفته مدیرکل ارزشیابی و پاسخگویی به شکایات استانداری تهران، به ملاقات  10هزار و 843 نفر از مردم استان تهران با رئیس جمهور منجر شد.
در آن دیدار دو هزار و 360 نفر از شهروندان تهرانی نیز درخواست‌های خود را در سامانه سامد( شماره تماس 111) ثبت کردند که به این موارد نیز رسیدگی شد.
رئیس جمهوری اسلامی ایران در قالب پنجمین سفر استانی دور چهارم این سفرها، پنج شنبه هفته گذشته نیز با حضور در ساختمانهای راه آهن جمهوری اسلامی در منطقه 11 تهران، به همراه اعضای هیئت دولت با مردم استان تهران دیدار چهره به چهره کرد.
رئیس جمهور همچنین روز پنجشنبه به شهرستان اسلامشهر سفر کرده و در جمع مردم این شهرستان نیز سخنرانی می‌کند.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول