اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانداراسلامشهر:

اسلامشهر آماده میزبانی رئیس جمهور است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسلامشهر از آمادگی این شهرستان به منظور میزبانی از رئیس جمهور خبر داد.

اسلامشهر آماده میزبانی رئیس جمهور است
غلامحسین آرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: در آستانه چهارمین دوره سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت، مردم وفادار شهرستان اسلامشهر فردا میزبان دکتر احمدی نژاد می‌باشند .
وی افزود: مردم انقلابی و وفادار شهرستان اسلامشهر، آماده استقبال و میزبانی از رئیس جمهور و هیئت دولت هستند و برای این دیدار لحظه شماری می‌کنند .
آرام افزود: در ادامه دور چهارم سفرهای استانی رئیس جمهور، روز 5 شنبه سوم آذرماه جاری، ساعت 9 صبح احمدی نژاد و هیئت همراه در سطح شهرستان اسلامشهر حضور یافته و به دیدار چهره به چهره با مردم شریف این شهرستان و سخنرانی در جمع مردم خواهند پرداخت .
فرماندار اسلامشهر گفت: رئیس جمهور و هیئت دولت از مسیر خیابان شهید حافظ جعفری – خیابان زرافشان – بلوار بسیج مستضعفان، میدان نماز حرکت کرده و سپس در استادیوم خلیج فارس واقع در میدان نماز این شهرستان مستقر می‌شوند.
آرام درباره  ادامه برنامه‌های چهارمین سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به شهرستان اسلامشهر یادآور شد: دیدار با مردم این شهرستان به صورت چهره به چهره مهمترین برنامه سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به اسلامشهر است.
وی  از مردم شریف اسلامشهر خواست همچون گذشته با استقبال گرم از رئیس جمهور و هیئت دولت بار دیگر اعتماد خود را نسبت به نظام و انقلاب اعلام کنند.
براساس گزارش‌های رسیده، گروه‌ها و تشکل‌های مختلف مردم نهاد، بسیجیان، کسبه و اصناف، دانش‌آموزان و دانشجویان و ... با آذین بندی شهر و نصب دست نوشته‌ و پلاکاردها ، آمادگی خود را برای استقبال از رئیس جمهور مردمی و پرتلاش خود اعلام کرده‌اند و برای تجدید دیدار با وی لحظه شماری می‌کنند.
 قابل ذکر است که در دور قبلی سفرهای رئیس جمهور به شهرستان شهید پرور و انقلابی اسلامشهر، طرح‌های عمرانی بی‌شماری احداث شد، که تعدادی به ثمر رسیده و برخی دیگر نیز از جمله احداث بیمارستان 400 تختخوابی، استادیوم پنج هزار نفری و احداث تصفیه خانه فاضلاب اسلامشهر، احداث کمربندی جنوبی شهرستان در حال اجرا است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول