اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار قاینات تأکید کرد:

به کشتار دام غیر مجاز در ماه محرم توجه ویژه شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قاینات گفت: باید توجه ویژه‌ای به کشتار دام غیرمجاز در ماه‌های محرم و هیئت‌های مذهبی صورت پذیرد.

به کشتار دام غیر مجاز در ماه محرم توجه ویژه شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرهاد فلاحتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان قاینات اظهار داشت: بحث امنیت غذایی موضوعی نیست که مسامحه کنیم و اگر غفلتی کنیم امکان دامن‌گیر شدن عده‌ای کثیر می‌شود که کنترل آن در آینده مشکل خواهد بود.
وی افزود: پس لازم است کارگروه سلامت و امنیت شهرستان موضوع سلامت را به طور جدی‌تر از طریق مراجع ذیربط پیگیری کند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قاینات با بیان اینکه باید بعد پیشگیری را جدی‌تر گرفت، گفت: باید نظارت، دقت و مراقبت بیشتری توسط دستگاه‌ها و ادارات متولی به ویژه مراکز بهداشت و درمان صورت پذیرد.
فلاحتی ادامه داد: در مورد تجهیز کشتارگاه‌ها، جلوگیری از کشتار دام غیر مجاز، بررسی مناطق پرتردد و بارانداز دام قاچاق، آموزش نیروهای درگیر تصمیم‌گیری جدی به عمل آید و توجه ویژه‌ای به کشتار دام غیر مجاز در ماه‌های محرم و هیئت‌های مذهبی صورت پذیرد.
فرماندار قاینات نیز در جلسه برنامه‌ریزی اتاق فکر و مرکز مطالعه و پژوهش زنان و خانواده گفت: اگر دستورات اسلامی درست رعایت شود و برخی از آداب‌های اشتباه کنار گذاشته شود مشکلات خانواده بسیار کم خواهد بود.
غلامعلی حبیبی‌منش افزود: نظام خانواده در دنیای غرب سست است و فرزندانی که تربیت می‌شوند مشکلات فراوانی دارند و به نهادهای عمومی واگذار می‌شوند اگر دستورات اسلامی درست رعایت شود و برخی از آداب‌های اشتباه کنار گذاشته شود مشکلات خانواده بسیار کم خواهد بود، چون زن و مرد با آگاهی همدیگر را انتخاب می‌کنند.
وی تصریح کرد: انسان باید امیال و خواسته‌هایش را محدود و کنترل کند امروز در کشورهای غربی زنان دوست دارند مسلمان شوند زیرا در اسلام از زنان به عنوان یک موجود با ارزش حمایت می‌شود و اسلام روی بنیان خانواده تاکیدات زیادی دارد.
حبیبی‌منش خاطرنشان کرد: موفقیت ایران در انرژی هسته‌ای شایسته تقدیر است و این موفقیت بیانگر شکست آمریکا و دولت‌های غربی است.
فرماندار قاینات در پایان از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، همایش تجلیل از خانواده‌های کارکنان ادارات، بازدید از خانواده‌های زندانیان، اجرای بحث هم‌اندیشی در دانشگاه‌ها، حمایت از خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد، همایش خانواده و شب شعر در هفته خانواده خبر داد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول