اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروزی ‌در گفت‌وگو با فارس:

مجلس مقابل اقدامات خصمانه انگلیس کوتاه نمی‌آید

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وکلای ملت مقابل اقدامات خصمانه انگلیس علیه کشورمان کوتاه نمی‌آیند، گفت: مجلس اجازه نخواهد داد انگلیس دستورهای ظالمانه آمریکا و رژیم‌ صهیونیستی را علیه ما اجرا کند.

مجلس مقابل اقدامات خصمانه انگلیس کوتاه نمی‌آید
حسن نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با خنثی شدن توطئه‌های غربی برای منزوی کردن و به زانو درآوردن ملت ایران، طی هفته‌های اخیر کشورهای غربی اقدامات خصمانه خود علیه ما را شدت بخشیده‌اند.
وی با بیان اینکه حاکمان دیکتاتور و زورگو هیچگاه از گذشته درس عبرت نمی‌گیرند، گفت: غربی‌ها به جای اینکه واقعیت را درک کرده و بدانند ملت ایران در برابر تهدیدها و تحریم‌ها مایوس نخواهند شد، همچنان مسیر باطل خود را ادامه می‌دهند.
این مسئول افزود: این در حالی است که طی سه دهه اخیر کشورهای غربی و در راس آنها آمریکا و انگلیس از هیچ تلاشی برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی فروگذاری نکرده که به فضل الهی تمام نقشه‌های آنها خنثی شده است.
نوروزی ادامه داد: متاسفانه حاکمان کشورهای استکباری از این امر درس نگرفته و تحریم‌های خود را علیه جمهوری اسلامی شدت بخشیده‌اند، مانند دولت منفور انگلیس که به تازگی بانک مرکزی جمهوری اسلامی را تحریم کرده است.
وی با اشاره به اقدامات مجالس هفتم و هشتم برای مقابله با گستاخی‌های دولت انگلیس، گفت: وکلای مردم براساس انجام وظیفه قانونی و شرعی خود همواره مقابل زورگویی‌ دیکتاتورهای لندن‌نشین ایستادگی و برای احقاق حقوق ملت تلاش کرده‌اند.
نماینده مردم رباط کریم در خانه ملت افزود: در همین راستا ما طرح کاهش روابط با انگلیس را آماده کرده و در ابتدا به آنها اولتیماتوم دادیم که اگر دست از رفتارهای خصمانه بر ندارند، این طرح را اجرایی خواهیم کرد.
نوروزی گفت: حال که شاهد هستیم دولت انگلیس نمی‌خواهد راه دوستی را با ملت ایران در پیش گیرد، روز چهارشنبه کلیات این طرح را با رای قاطع اکثریت ملت به تصویب رساندیم.
 
مردم انتظار دارند که مجلس در برابر انگلیس کوتاه نیاید
 
وی تاکید کرد: این مصوبه یکی از مهمترین اقدامات مجلس هشتم بوده و در راستای تامین منافع کشور و مردم طراحی و تصویب شده است.
این مسئول افزود: مردم از نمایندگان خود انتظار دارند که در برابر انگلیس و اقدامات خصمانه این کشور کوتاه نیامده و به فضل الهی در این راه مجلس هشتم به وظیفه خود عمل کرده است.
نوروزی در پایان با تاکید بر اینکه ایران خواستار تنش با هیچ کشوری نیست، گفت: وقتی انگلیسی‌ها به صورت مداوم علیه ما توطئه می‌کنند، چاره‌ای به غیر از کوتاه کردن دست آنها نخواهیم داشت.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول