اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور دهدشت:

منویات رهبری در پیام‌نور دهدشت اجرایی می‌‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور دهدشت با اشاره به توصیه اکید مقام معظم رهبری در مورد کرسی‌های آزاد اندیشی گفت: در دوران مدیریتم با همه وجود و با همکاری دانشجویان برای اجرایی شدن منویات رهبری تلاش می‌کنیم.

منویات رهبری در پیام‌نور دهدشت اجرایی می‌‌شود
باقر کارگر ‌پس از انتصاب خود به عنوان رئیس دانشگاه پیام‌نور دهدشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: امروز فتح کشورها بدون لشکرکشی و شلیک گلوله، سیاست اصلی دشمنان این مرز و بوم است که امام راحل با آینده‌نگری و بصیرت کامل سال‌ها پیش این خطر را با جدیت هشدار داده بود.
رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت افزود: دگرگونی فرهنگی، ایجاد بحران روحی و روانی و فاصله گرفتن جوانان از آرمان‌های انقلاب از اهداف مهم دشمن در جنگ نرم است.
وی با بیان این‌که دانشگاهیان با سلاح علم و فرهنگ از سربازان پیشرو در جنگ نرم هستند، عنوان کرد: امروز دشمن با 300 ابزار مختلف الکترونیکی و رسانه‌ای به جنگ فرهنگ اسلام آمده که اگر هوشیار نباشیم ضربات جبران‌ناپذیری را متحمل می‌شویم.
کارگر ادامه داد: امروز جنگ نرم جدی است و اگر به فرموده مقام معظم رهبری برخی‌ها هنوز این جنگ را نمی‌بینند، باید هوشیار شوند و خطر را حس کنند.
وی بیان داشت: پاسخ جنگ نرم را باید با تهاجم و سلاح نرم داد که در این زمینه دانشجویان باید به سلاح بصیرت و آگاهی مجهز باشند.
رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت که تنها یک روز از انتصابش به این سمت می‌گذرد، دانشگاه را جای تبادل افکار دانست و گفت: در مدت مسئولیتم این فضا را در دانشگاه پیام‌نور ایجاد خواهم کرد و منویات مقام معظم رهبری را در برگزاری کرسی‌های آزاد‌اندیشی در حد امکان عملی می‌کنیم.
وی برگزاری کارگاه های آزاداندیشی، کارهای پژوهشی و آموزشی، تشکیل شوراهای مشورتی، تورهای سیاحتی زیارتی، برگزاری میتینگ‌های علمی با موضوع ولایت‌فقیه، جلسات پرسش و پاسخ و جلسات سخنرانی را از جمله برنامه‌های فرهنگی خود در این دانشگاه اعلام کرد و ابراز داشت: تلاش خواهیم کرد با همکاری دانشجویان، مسئولان شهرستانی و مسئولان دانشگاه پیام‌نور در مرکز استان، به سطح مطلوبی در شاخص‌های مختلف برسیم.
کارگر خاطرنشان کرد: فراهم کردن زمینه استفاده دانشجویان از اینترنت، تامین خوابگاه، افزایش کیفیت غذا و بوفه‌های دانشجویی از مهم‌ترین برنامه‌های صنفی و افزایش تعداد هیئت علمی، تجهیز آزمایشگاه‌ها، تهیه زیرساخت‌ها از برنامه‌های آموزشی دانشگاه پیام نور واحد دهدشت است.
وی گفت: برای پیشبرد اهداف دانشگاه پیام‌نور به همکاری اصحاب رسانه و خبرنگاران نیاز مبرم داریم که امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت بزرگ در شهر تاریخی و با فرهنگ دهدشت بهره ‌ببریم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول