اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

توسعه زیرساخت‌های آموزشی در کرج ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: توسعه زیرساخت‌های آموزشی در کرج ضروری است.

توسعه زیرساخت‌های آموزشی در کرج ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اکبر حلیمی شامگاه امروز در همایش تجلیل از برگزیدگان مسابقه‌های علمی پرورشی دانش‌آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج که در تالار شهیدان نژاد فلاح این شهر برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به این که تعداد دانش‌آموزان در شهرستان کرج بیش از شهرستان‌های دیگر استان البرز است لذا لازم است تا تمهیدات لازم به منظور توسعه زیرساخت‌های آموزشی در این شهرستان انجام شود.
وی ادامه داد: مدارس این شهرستان باید از کیفیت لازم برخوردار باشند و دانش‌آموزان و دبیران بدون دغدغه در این مراکز آموزشی به تحصیل بپردازند.
این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به این که در سال جاری 50 درصد دانش‌آموزان کنکوری البرز به مراکز دانشگاهی راه یافتند خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که این میزان در سال آینده دو برابر شود.
حلیمی گفت: دبیران در مقاطع مختلف باید اطلاعات خود را به روز کرده تا بتوانند در هر زمینه‌ای به سئوالات دانش‌آموزان پاسخ بدهند.
وی افزود: امروز ایران اسلامی به نخبگان دانش‌آموز نیاز دارد چرا که آنان آینده‌سازان این مملکت بوده و می‌توانند با استفاده از استعدادهای خود کشور را به مرحله‌ای از رشد و توسعه برسانند که بتواند با رقیب بسیاری از کشورهای پیشرفته باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: دانش‌آموزان با قبول مسئولیت پذیری،‌آگاهی و بصیرت می‌توانند در این مسیر موفق عمل کنند و با کسب علم و دانش پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری بپیمایند.
حلیمی تصریح کرد: امروز دانش‌آموزان باید با قلم و دانش خود به جنگ با دشمن رفته و با توسعه علم خود کشور را به درجات بالای علمی برسانند.
در این همایش از یک‌هزار و 400 دانش‌آموز و فرهنگی برتر علمی و پرورشی ناحیه چهار کرج تجلیل شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول