اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی:

ولایت فقیه بن‌‌بست‌ها را در اداره حکومت برطرف می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دشتی گفت: هدف از رهبری مستمر جامعه که به ولایت مطلقه فقیه تعبیر می‌شود، برطرف کردن بن ‌بست‌ها در اداره حکومت و تأمین مصالح جامعه اسلامی است.

ولایت فقیه بن‌‌بست‌ها را در اداره حکومت برطرف می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حجت‌الاسلام مجتبی عباسی صبح امروز در همایش ولایتمداری در بادوله اظهار داشت: ولایت فقیه نوری است که هرگز خاموش نشده و موجب هدایت مردم به راه راست می‌شود. 
وی افزود: ما همواره باید پشت سر ولایت و در خط ولایت برای حفظ و نگهداری از ارزش‌های انقلاب و اسلام آماده و گوش به فرمان باشیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی ادامه داد: یکی از موضوع‌های اصلی و اساسی در نظام سیاسی اسلام، رهبری مستمر جامعه است که در عصر غیبت به‌وسیله نصب عام با همان اختیارات و وظایف به ولی فقیه عادل سپرده شده که از آن به ولایت مطلقه فقیه تعبیر می‌شود.
عباسی اضافه کرد: هدف از آن برطرف کردن بن ‌بست‌ها در اداره حکومت و تأمین مصالح جامعه اسلامی است که در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به ‌ویژه پس از بازنگری، به آن اشاره شده است.
وی گفت: ولایت فقیه یکی از مفاهیم اصلی و بنیادی فرهنگ اسلامی است که در اندیشه مسلمانان به ویژه تشیع جایگاه برجسته‌ای دارد و مقصود از آن مجتهد جامع‌الشرایط است.
عباسی اجتهاد مطلق، عدالت مطلق و قدرت مدیریت و استعداد رهبری را سه ویژگی مهم ولی فقیه عنوان کرد.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) تجدید حیات اسلام ناب و احیای تفکر دینی بود، آن هم در عصر حاکمیت سکولاریسم که دارای دستاوردهای متنوع و فراوانی بود.
عباسی گفت: با وجود همه توطئه‌ها و تهاجمات گسترده سخت و نرم نه‌ تنها حرکت و پیش‌روی انقلاب اسلامی متوقف و کُند نشده بلکه انقلاب اسلامی به بسیاری از اهداف بزرگ خود رسیده و از استحکام و قدرت تأثیرگذاری بیشتری در منطقه و جهان برخوردار شده که هر روز شاهد ظهور و بروز تجلیات آن و بیداری اسلامی و پیوند امت‌ها با انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف هستیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول