اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان قیدار:

حوزه سلامت اساس و محور توسعه پایدار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان قیدار گفت: حوزه سلامت اساس و محور توسعه پایدار است.

حوزه سلامت اساس و محور توسعه پایدار است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی طهماسبی بعدازظهر امروز در نخستین همایش خیران حوزه سلامت شهرستان خدابنده اظهار داشت: مشارکت خیران در ارتقا سلامت جامعه نقش بسزایی دارد.
وی با بیان اینکه در فرهنگ دینی جامعه اسلامی کمک به همنوع وظیفه و رسالت مهمی برای توانمندان تعریف شده است، ادامه داد: ثروت به عنوان امانت الهی در دست افراد است که باید به نحو صحیح از آن استفاده کنند.
امام جمعه شهرستان قیدار اذعان داشت: لزوم هزینه ثروت در امور عام‌المنفعه و امور هدایت شده به ویژه در راستای ارتقای حوزه سلامت کمک شایانی به پیشرفت جامعه می‌کند.
وی با مثبت ارزیابی کردن انجام امور خیریه در شهرستان قیدار یادآور شد: در حال حاضر با فرهنگ‌سازی صورت گرفته انجام اقدامات خیر در این شهرستان بسیار افزایش یافته است.
همچنین در ادامه این مراسم رئیس شبکه بهداشت و درمان خدابنده نیز به ایراد سخنانی پرداخت و گفت: نیازهای زیر ساختی و خدماتی حوزه سلامت تنها با امکانات و اعتبارات دولتی پاسخگو نبوده و نیاز به کمک افراد خیر است.
مسعود حسینلو با بیان اینکه حضور خیران در حوزه سلامت موجب رضایت مردم شده است، افزود: راه‌اندازی بخش‌های تخصصی از سی ‌تی اسکن، چشم پزشک و کلیه از اقداماتی است که در آینده نزدیک در بیمارستان امیرالمومنین (ع) این بیمارستان صورت می‌گیرد.
وی گفت: کسب موفقیت در بیماریابی سل و تجهیز کردن همه نانوایی‌ها به سیستم‌های مدرن و خمیرگیر استیل از اقداماتی است که در راستای ارتقای سلامت در این شهرستان انجام شده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول