اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بابل:

تفکر حضور مردمی امام در سوریه متجلی شد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: صدور تفکر امام راحل مبنی بر حضور مردمی و بسیجی مردم در صحنه امروز در سوریه متجلی شد.

تفکر حضور مردمی امام در سوریه متجلی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، حجت‌الاسلام عباس نیکزاد بعداز ظهر امروز در همایش تجلیل از مدال‌آوران و نخبگان بسیجی که در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر برگزار شد، بسیج را درخت پاکی دانست که ریشه در اعماق دارد و شاخ و برگش بر آسمان‌ها است.
وی با بیان اینکه بسیج تنها مختص حضور در میادین نظامی نیست، رمز جاودانگی انقلاب اسلامی ایران را در مردمی و بسیجی بودن آن عنوان کرد.
نیکزاد با اشاره به فرمان امام خمینی(ره)  مبنی بر تشکیل نیروی بسیجی اظهار داشت: امام ذخیره بی‌پایان انرژی مردم را در تفکر بسیج کشف کرد.
وی ابراز داشت: صدور تفکر امام در سوریه متجلی است و ما حضور تفکر مردمی را در کشورهای منطقه مشاهده می‌کنیم که همان بیداری اسلامی با حضور مردم و بر مبنای تفکر امام است.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بابل خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی یک جامعه بالنده و رو به رشد است و استقلالش موجب خشم کفار است.
وی بسیجیان را اهل فکر، تدبیر، برنامه‌ریزی و آگاه به زمانه دانست و تصریح کرد: بسیجیان صاحب بصیرت و بهترین راهبرد در مقابله با جنگ نرم هستند.
نیکزاد تاکید کرد: امروز کشورمان نیازمند افتخارات ملت خود حتی در میادین ورزشی است تا در میدان مسابقه‌ای که جهان با وجود مانع تراشی‌ها به راه انداخته پیروز و سربلند باشد.
وی با اشاره به افتخارآفرینی ایرانیان در طول پیدایش چندین هزار ساله خود تصریح کرد: در طول اسلام نیز ایرانیان در امور اداری و نظامی و علمی بیشترین خدمت را به اسلام داشتند.
نیکزاد یادآور شد: در بین کشورهای اسلامی و در قرن بیستم، ایران تنها کشوری بود که با نام اسلام و قرآن انقلاب کرد و این در حالی است که ایران کشوری عجمی است و برخلاف برخی کشورهای عربی که مایه ننگ عربیت و اسلام هستند برای اسلام به میدان آمد.
وی با اشاره به نقش الگویی انقلاب ایران در بیداری کشورهای منطقه اذعان داشت: بیداری اسلامی خیزشی مردمی است که با الگوی تفکر فرهنگ بسیجی و مردمی امام خمینی (ره) به ظهور رسید.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول