اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس تاکید کرد:

طرح سؤال از رئیس جمهور گامی در راستای اصلاح امور کشور

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: طرح سؤال از رئیس جمهور به عنوان یک راهکار ایده‌آل در راستای اصلاح مشکلات جامعه از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح است.

طرح سؤال از رئیس جمهور گامی در راستای اصلاح امور کشور
عوض حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: در حال حاضر عده‌ای از اعضای هئیت رئیسه مجلس و اعضای دولت با اجرای طرح سؤال از رئیس جمهور موافق نیستند و درصدد مقاومت در برابر این طرح برآمده‌اند.
وی ادامه داد: طرح سؤال از رئیس جمهور با امضای 74 نفر از نمایندگان به جریان می‌افتد.
نماینده مردم شهرضا در مجلس با تشریح دلایل گرایش عده‌ای از نمایندگان به اجرای طرح سؤال از رئیس جمهور تصریح کرد: در حالی که مصوبات مجلس مورد تایید شورای نگهبان قرار می‌گیرد، رئیس جمهور در مورد طرح‌هایی مانند تخصیص 2 میلیارد دلار برای توسعه در کلان شهرها به صراحت اظهار می‌کند که ما این مصوبه را برای ابلاغ، قانونی نمی‌دانیم.
وی با اشاره به نقش مجلس شورای اسلامی در رفع مشکلات جامعه افزود: حضرت امام (ره) همواره بر نقش سازنده مجلس در جامعه تاکید داشتند و سخن به یاد ماندنی ایشان که مجلس در راس امور قرار دارد گویای این حقیقت است.
حیدرپور با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور در جمع مردم گفت: ایشان در جمع عده ای از هواداران خود از تعابیر نامناسب و غیر منطقی استفاده کرده‌اند که شاید یکی از مهم‌ترین دلایل ترس برخی از نمایندگان مجلس در مورد اجرای طرح سؤال از رئیس جمهور هم احتمال استفاده از همین ادبیات در صحن مجلس و خدشه دار شدن منزلت خانه ملت است.
وی در ادامه مقاومت عده‌ای از افراد در مقابل اجرای این طرح را بی فایده دانست و بیان داشت: افرادی که به شیوه‌های مختلف درصدد مقاومت در برابر این سؤال برآمده‌اند باید بدانند که در صورت به حد نصاب نرسیدن امضا کنندگان، نمایندگان به شیوه دیگری در راستای اصلاح امور کشور اقدام می‌کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث افزایش قیمت بنزین تصریح کرد: در این زمینه نمایندگان مجلس اعتقاد دارند قیمت کنونی بنزین حداقل تا اواسط سال 1391 اجرا شود و در حال حاضر افزایش قیمت بنزین غیر قانونی است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول