اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

برگزاری همایش جهادگران علم و فناوری در شیراز

خبرگزاری فارس: همایش جهادگران علم و فناوری از سوی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر استان فارس با همکاری سازمان بسیج دانشجویی این استان به مناسبت هفته بسیج در شیراز برگزار شد.

برگزاری همایش جهادگران علم و فناوری در شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، همایش بزرگ جهادگران علم و فناوری بعد از ظهر امروز به همت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر استان فارس با همکاری سازمان بسیج دانشجویی این استان در سالن فرهنگیان شیراز برگزار شد.
در این مراسم حسن عبدالله‌زاده مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس هدف از برگزاری این همایش را کمک به تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در بحث جنبش نرم افزاری، تولید علم و نهادینه کردن این رویکرد در آحاد بسیجیان برشمرد و اظهار داشت: در این همایش بیش از 500 نفر مخترع، مبتکر و اندیشه‌ورز بسیجی از اقشار مختلف شامل اساتید، جامعه پزشکی، دانشجویی، دانش‌آموزی، فرهنگیان،طلاب، هنرمندان، ورزشکاران، کارمندان و مربیان بر اساس معیارهای فعالیت علمی، پژوهشی در اقشار مورد ارزیابی قرار گرفت که از این تعداد 22 نفر در این همایش مورد تجلیل قرار گرفتند.
وی افزود: طرح‌ها، پروژه‌های تحقیقی، مقالات علمی، اختراعات، ابتکارات، تالیف‌ها و ترجمه‌ها، پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و دکتری، ممتازان تحصیلی و کسب مقام در مجامع و المپیادهای معتبر از جمله پارامترهایی بوده که در انتخاب برگزیدگان مورد توجه قرار گرفته است.
در کنار این همایش نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشجویان و دانش‌آموزان بسیجی برپا شد.
در حاشیه این نمایشگاه آزاده جعفری مدیر علمی سازمان بسیج دانشجویی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگاران به دستاوردهای علمی دانشجویان بسیجی این استان اشاره کرد و گفت: امسال مانند سال‌های گذشته جشنواره ممتازان، مخترعان، مبتکران و علم‌پژوهان آرمان‌خواه کشور در تهران برگزار شد که در آن استان فارس مانند گذشته حضوری فعال داشت.
وی از کسب چهار رتبه برتر توسط دانشجویان مبتکر و مخترع بسیجی شیراز در این جشنواره خبر داد و تصریح کرد: رسول شاهسونی دانشجوی رشته مهندسی کشاورزی رتبه نخست اختراع، صدیقه صفرزاده دانشجوی رشته کشاورزی رتبه دوم مقاله، جواد کریمی دانشجوی رشته علوم پایه رتبه سوم مقاله و مسعود سپهری منش دانشجوی رشته بیوشیمی دامپزشکی رتبه سوم در بخش مقاله را کسب کردند.
مدیر علمی سازمان بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه دستاورد علمی دانشجویان این استان که در جشنواره ممتازان و علم‌پژوهان آرمان‌خواه به نمایش گذاشته شده بود جزو برترین‌ها انتخاب شد.
جعفری اضافه کرد: در قسمت داوری کانون علمی سراسر کشور، دانشگاه شیراز با مدیریت محمد همایون جزو برترین‌ها انتخاب شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول