اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ششمین سال؛

پرچم متبرک به حرم امام حسین در شوشتر به اهتزاز در می‌آید

خبرگزاری فارس: عضو شورای هیئات مذهبی شوشتر گفت: برای ششمین سال متوالی پرچم متبرک به حرم امام حسین(ع) در نخستین شب ماه محرم در شوشتر به اهتزاز در می‌آید.

پرچم متبرک به حرم امام حسین در شوشتر به اهتزاز در می‌آید
محسن محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: برای ششمین سال متوالی برنامه نصب پرچم متبرک به حرم امام حسین(ع) در این شهرستان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این مراسم برنامه‌ریزی زیادی شده است، افزود: قرار است که این برنامه روز 5 آذرماه راس ساعت 21 از مسجد ابریشمکاران شهرستان شوشتر آغاز شده و تا محل امام‌زاده عبدالله شوشتر با مرثیه سرایی و نوحه خوانی این پرچم در این امام زاده به اهتزاز در آید.
وی با اشاره به اینکه در این مراسم مردم دارالمومنین شوشتر حضور خواهند داشت، تاکید کرد: مردم دارالمومنین شوشتر مانند هر ساله در این مراسم حضور خواهند داشت و در آن شرکت فعال می‌کنند.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه برگزاری این مراسم به طور متوالی از شش سال پیش آغاز شده است، افزود: نصب این پرچم برای ششمین سال متوالی یعنی از سال 84 توسط هیئت متوسلان به طفلان مسلم شهرستان شوشتر انجام می‌شود و در این باره برنامه ریزی‌های زیادی شده است.
محمدی تاکید کرد: این پرچم قرار است تا پایان ماه صفر در امام زاده عبدالله شوشتر نصب باشد و در پایان ماه صفر نیز این پرچم با مراسم خاصی از این محل برداشته می‌شود.
گفتنی است، هیئت متوسلان به طفلان مسلم از سال 1376 در مسجد ابریشمکاران شهرستان شوشتر تاسیس شده است و در این مسجد مراسمات مذهبی مانند سینه زنی بوشهری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول