اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف افزایش آموزش تاکتیکی؛

رزمایش رهروان عاشورا در لشکر 77 ثامن‌الائمه (ع) برگزار شد

خبرگزاری فارس: رزمایش پاسگاه فرماندهی رهروان عاشورا با حضور نماینده ستاد کل نیروهای مسلح، جانشین قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش و نمایندگان اعزامی نیروی زمینی ارتش در پادگان جدید لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه (ع) خراسان برگزار شد.

رزمایش رهروان عاشورا در لشکر 77 ثامن‌الائمه (ع) برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نماینده اعزامی ستادکل نیروهای مسلح ظهر امروز در این رزمایش اظهار داشت: در راستای تدابیر قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء مبنی بر آماده و عملیاتی بودن یگان‌ها در مقابل تهدیدات، این رزمایش برگزار می‌شود.
امیر سرتیپ دوم ستاد جهان تیغ تصریح کرد: در همین راستا هرچه در میدان‌های آموزش و تمرین پرسنل ما بهتر عمل کنند در میدان‌های نبرد تلفات کمتری شاهد خواهیم بود.
وی آمادگی را از جمله مهم‌ترین اصول برای نیروهای مسلح دانست و متذکر شد: در همین راستا ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز آمادگی کامل برای مواجهه با شرایط ویژه را دارد.
نماینده اعزامی ستادکل نیروهای مسلح در این رزمایش تاکید کرد: در حال حاضر نیز ارتش با ظرفیت بالای خود در این زمینه بسیار موفق است.
همچنین سرپرست لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه (ع) خراسان نیز در این رزمایش با تشکر از نمایش بسیار قدرتمند نیروهای این یگان ابراز داشت: این رزمایش با اهداف ارتقا و افزایش آموزش تاکتیک و تکنیک‌های نظامی کارکنان، ارتقای سطح آموزش نظامی کارکنان، کنترل عملیات ستاد رزمی و کنترل عملیات پشتیبانی رزمی در همه سطوح لشکر تدارک دیده شده بود.
امیر سرتیپ دوم ستاد مهدی مددی یادآور شد: همچنین افزایش سرعت عمل و حرکت یگان از پادگان و استقرار در منطقه رزمایش، طرح ریزی و اجرای عملیات روانی در همه مراحل تمرین، طرح ریزی و هدایت تک شبانه، طرح ریزی و اجرای پدافند چریک و ضد چریک در منطقه، طرح‌ریزی و اجرای جنگ الکترونیک، طرح‌ریزی و نفوذ در عمق یگان‌های دشمن از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش به حساب می‌آمد.
وی خاطر نشان کرد: لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه (ع) خراسان از لحاظ آمادگی یکی از بهترین یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آید.
سرپرست لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه (ع) خراسان تاکید کرد: حضور نیروهای مخلص، جان بر کف و ولایت‌مدار از دیگر شاخصه‌های پرسنل این یگان همانند سایر یگان‌های رزمی نیروهای مسلح است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول