اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان:

پول و مقام نمی‌تواند جای عشق را در خانواده پرکند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پول، مقام و ثروت نمی‌تواند جای عشق و محبت را در زندگی پرکند و به این دلیل باید در این‌باره توجه ویژه‌ای در خانواده‌ها شود.

پول و مقام نمی‌تواند جای عشق را در خانواده پرکند
به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، آیت الله محسن حیدری پیش از ظهر امروز در همایش خانواده در این شهرستان اظهار داشت: عشق و محبت بین زن و مرد بزرگ‌ترین دلیل برای خوشبختی و گرمی کانون خانواده است، چرا که پول و مقام و قدرت نمی‌تواند جای عشق و محبت را پر کند.
وی تنها راه دوام و قوام خانواده را مودت و دوستی و حفظ اخلاق در زندگی مشترک عنوان کرد و افزود: پیامبر اکرم (ص) فرموده‌اند: با زبان خوش با یکدیگر سخن بگویید و دوست داشتن را به زبان بیاورید و در جایی دیگر فرموده‌اند، زن و مرد با خوشرویی و عشق با هم روبه‌رو شوند و زن خود را برای شوهرش زینت و آرایش کند.
عضو شورای خبرگان رهبری تصریح کرد: سختگیری و حساسیت بی مورد دل‌ها را از هم دور می‌کند، لازمه تربیت فرزندان نیکو و سالم،دوام و قوام بنیان خانواده است.
وی از اهل بیت (ع) پیامبر اکرم (ص) با توجه به فضائل و سیره الهی که بر گرفته از حب پروردگار است به‌عنوان یک خانواده کامل و الگو برای تمام خانواده‌های دنیا نام برد و ادامه داد: هنوز هیچ خانواده‌ای در دنیا وجود نداشته و نخواهد داشت که سخاوت، بزرگی، تقوا، ایثار و شجاعت این خانواده را داشته باشد.
حیدری با اشاره به سوره‌ی انسان که در وصف فضائل اهل‌بیت(ع) و به خاطر ایثار و بزرگی این خانواده نازل شده است یادآور: باید در این آیات و در زندگی ائمه اطهار(ع) و بزرگان دین دقت کنیم و الگو بگیریم که خوشبختی و سعادت واقعی در گرو همین است.
انتهای پیام/ح30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول