اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط استاندار کرمانشاه صورت گرفت؛

کلنگ‌زنی کارخانه تولید پولوس خودرو غرب کشور

خبرگزاری فارس: کلنگ بزرگ‌ترین و نخستین کارخانه تولید پولوس خودرو در غرب کشور توسط استاندار کرمانشاه به زمین زده شد.

کلنگ‌زنی کارخانه تولید پولوس خودرو غرب کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، کلنگ اجرایی بزرگ‌ترین کارخانه تولید پولوس خودرو در غرب کشور در شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه به زمین زده شد. 
سید‌دادوش هاشمی، استاندار کرمانشاه در جریان بازدید از طرح‌های صنعتی کرمانشاه، کلنگ بزرگ‌ترین کارخانه تولید پولوس خودرو در غرب کشور را با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد به زمین زد.
در این مراسم مدیر‌عامل شرکت مجموعه‌سازان باختر تولید انواع مجموعه پرلوس خودرو گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی 230 نفر به صورت مستقیم و 450 نفر به صورت غیر‌مستقیم در زمینی به مساحت 20‌هزار متر‌مربع ساخته می‌شود.
وی مدت اجرای این طرح را یک سال عنوان کرد.
سید‌دادوش هاشمی، استاندار کرمانشاه همچنین به همراه جمعی از مدیران اجرایی و بانک‌های استان از روند کاری کارخانجات سیمان غرب، قند بیستون، پارس پاژنگ تولید‌کننده درب و پنجره دو جداره U_PVC،‌ شرکت کاغذ‌سازی نویدآور سنقر تولید‌کننده انواع کاغذ و‌ الماس درب زاگرس‌ تولید‌کننده درب ضد سرقت بازدید کرد و در جریان نوع فعالیت و تولیدات این کارخانجات و شرکت های صنعتی قرار گرفت.
در این بازدید، مشکلات برخی از طرح‌ها از جمله شرکت نوید‌آور سنقر مطرح و جلسه‌ای در محل این شرکت با حضور استاندار و مدیران مرتبط و بانک‌های استان برگزار و مقرر شد که با پرداخت 4 میلیارد تومان تسهیلات بانکی مشکل این طرح صنعتی رفع شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول