اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 7 ماهه سال جاری محقق شد؛

صادرات 300 میلیون دلاری استان زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از صادرات 300 میلیون دلاری این استان در هفت ماهه گذشته سال جاری خبر داد.

صادرات 300 میلیون دلاری استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، حمید صدری در نشست مشترک فعالان صنعت سرب و روی با سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان که به منظور تبادل نظر و ارائه راهکارهای مطلوب برای حل مشکلات فعالان صنعت روی برگزار شد، با اعلام آمادگی سازمان برای راه‌اندازی پایانه گمرکی در شهرک تخصصی روی اظهار داشت: اگر شهرک بتواند سه انبار تخصصی جمعی در نظر بگیرد، می‌توانیم گمرک اختصاصی برای شهرک ایجاد کنیم.
وی با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت‌های لازم در استان ادامه داد: با تعامل واحدهای تولیدی و اجرایی خواهیم توانست زیرساخت‌های لازم را در استان ایجاد و فاصله خود را با کلان شهرها کاهش دهیم.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به صادرات 300 میلیون دلاری در هفت ماهه سال‌جاری اشاره و تصریح کرد: بخش عمده‌ای از صادرات استان مربوط به بخش روی است.
وی با بیان اینکه در امر صادرات استان 24 میز تخصصی تشکیل شده است، یاد آور شد:‌ از این تعداد 15 میز به بخش خصوصی اختصاص دارد، که تاکنون بیش از 80 درصد از پیشنهادات در این میزهای تخصصی عملیاتی شده است.
صدری در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای ادغام سازمان افزود: در استان زنجان این ادغام تاکنون بدون هیچ گونه چالش و با آرامش کامل صورت گرفته که امیدواریم با کمک واحدهای تولیدی و تجاری این مسیر را هر چه بهتر طی و تمام وقت و انرژی سازمان را صرف تولید و تجارت کنیم.
در ادامه این نشست رئیس انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران با اشاره به مشکلات واحدهای روی استان گفت: مشکل سوخت، مشکلات بانکی و عدم وجود نقدینگی، نوسانات برق و مشکل گاز از جمله مشکلات این واحدهاست.
یوسف مرادلو افزود: امیدواریم با توجه بیشتر مسئولان به این صنعت شاهد حل آنها و توسعه هر چه بیشتر صنعت روی استان باشیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول