اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان اعلام کرد:

صرف 15 میلیارد ریال برای احداث مصلای سیرجان

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: تاکنون 15 میلیارد ریال برای احداث مصلای نماز جمعه شهرستان سیرجان هزینه شده است.

صرف 15 میلیارد ریال برای احداث مصلای سیرجان
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: تاکنون 15 میلیارد ریال برای ساخت مصلای نماز جمعه شهرستان سیرجان هزینه شده است.
وی افزود: این مبلغ از کمک‌های مردمی، نهادها و مجتمع گل‌گهر پرداخت شده است که بیش از 10 درصد پیشرفت فیزیکی داد.
حسینی بیان کرد: برای اتمام این طرح بزرگ که بیش از 2 هزار مترمربع زیربنا دارد، 120 میلیارد ریال نیاز است و امیدواریم در طرح‌های اعتبارات دولتی یا کمک‌های مردمی تأمین شود.
وی تصریح کرد: برای حوزه علمیه برادران نیز که 15 میلیارد ریال هزینه نیاز دارد، تاکنون 4 میلیارد ریال از کمک‌های مردمی و اعتبارات مدیریت حوزه‌های علمیه هزینه شده و لازم است که مسئولان فرهنگی برای تخصیص اعتبار لازم به این مرکز علمی نیز اقدام کنند.
امام جمعه سیرجان در مورد برنامه‌های دهه ولایت در این شهرستان بیان داشت: برنامه‌ریزی فرهنگی برای جشن‌های باشکوه غدیر، همایش سادات، عقد اخوت در مسجد ولی‌عصر (عج)، دیدار با خانواده‌های شهدای سادات، جشن ولایت نیروهای مسلح، برگزاری نمایشگاه کتاب و نقاشی و خطاطی، اقدام در ساخت طاق نصرت توسط شهرداری و برگزاری مسابقه‌های کتابخوانی و ورزشی از جمله برنامه‌های هفته ولایت است.
حسینی خاطرنشان کرد: مسئله امامت و ولایت‌فقیه براساس دستور پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) است، چنانچه این اصل در نظام اسلامی رعایت نشود، آن حکومت خارج از چارچوب اسلام حرکت می‌کند و در نهایت از حاکمیت اسلامی خارج می‌شود و آنگاه همانند رژیم‌های حاکم در منطقه خادم آمریکا و ظالمان جهان است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول