اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

موضوع امنیت کودکان مورد غفلت واقع شده است

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: موضوع امنیت کودکان در جامعه ما مورد غفلت واقع شده و کمتر به آن پرداخته می‌شود.

موضوع امنیت کودکان مورد غفلت واقع شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی شامگاه گذشته در سیزدهمین گردهمایی انجمن‌های منطقه‌ای دوست‌داران کودک اظهار داشت: این بارش‌ها وضعیت استان را به صورت ویژه‌ای تغییر داد و شرایط خوبی برای اصفهان به وجود آورد.
وی خشکسالی را عمده‌ترین مشکل استان در چند ماه گذشته دانست و تصریح کرد: خشکسالی مردم را دچار افسردگی کرده بود و کشاورزان اصفهان نیز خسارات فراوانی را متحمل شدند.
استاندار اصفهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود حفظ امنیت مردم را مهم‌ترین وظیفه استانداران عنوان کرد و ادامه داد: اگر استانداری فعالیت‌های مختلفی در زمینه‌های عمرانی، مسکن و اشتغال دارد به این دلیل است که امنیت استان و مردم را حفظ کند.
وی استانداری که بتواند امنیت شغلی، سیاسی و اجتماعی استان خود را حفظ و تأمین کند، استاندار موفق دانست.
ذاکر اصفهانی با اشاره به اینکه تعریف امنیت در یک دهه گذشته دچار تحول عمیقی شده است، بیان کرد: امروز امنیت تنها به معنای تضمین بقا و زندگی نیست بلکه به معنای وسیع‌تر شامل امنیت روحی و روانی نیز می‌شود.
وی استرس‌ها و اضطراب‌ها را مانع زندگی سالم و ارزشمند دانست و اضافه کرد: امروزه تنها حفظ بقا اهمیت ندارد بلکه نوع این بقا مهم است.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در جامعه کنونی احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است، تاکید کرد: ایجاد آرامش برای بخش‌ها و سطوح مختلف و وجود حس عدم پریشانی در جامعه را می‌توان امنیت در جامعه کنونی دانست.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود امنیت مربوط به کودکان را یکی از موارد مهم امنیت هر کشور دانست و گفت: موضوع امنیت کودکان در جامعه ما مورد غفلت واقع شده و کمتر به آن پرداخته می‌شود.
ذاکر اصفهانی با بیان اینکه کودک نیاز به آرامش و شخصیت‌پذیری دارد، اظهار داشت: باید بدانیم که کودک و دانش‌آموز ما با چه مختصاتی زندگی خود را به پیش می‌برد.
وی در ادامه جمعیت خیران استان اصفهان را مطلوب عنوان کرد و افزود: در اصفهان انجمن‌های خیریه فراوانی به وجود آمده که هر کدام در شاخه‌های مختلفی همچون مدرسه‌سازی، مسکن‌سازی و بهداشت و درمان به صورت جداگانه فعالیت می‌کنند.
استاندار اصفهان خیران را با وجود اینکه غیر دولتی هستند، همکاران دولت و دستگاه‌های اجرایی کشور نام برد.
وی حضور خیران را در بخش‌های مختلف پررنگ عنوان کرد و ادامه داد: جمعی از خیران اصفهانی در زندان اصفهان فعالیت بسیار خوبی داشتند و علاوه بر گل‌ریزان برای زندانیان جرایم مالی، امکانات خوبی را در اختیار این مکان قرار دادند.
ذاکر اصفهانی کارآفرینان را نیز جزو خیران دانست و اضافه کرد: بسیاری از کارآفرینان با کم‌ترین هزینه و مصرف بیشترین کارایی را دارند و اقتصاد اسلامی را رواج می‌دهند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول