اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

رشد 175 درصدی بارندگی در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: میزان بارش‌های جوی این استان در مقایسه با میانگین بلند مدت آن 175 درصد افزایش یافته است.

رشد 175 درصدی بارندگی در چهارمحال و بختیاری
شاهرخ پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با فعالیت سامانه‎های بارشی در طی یک ماه اخیر شاهد بارش‎های بسیار خوبی در سطح استان بودیم که میزان این بارش‎ها در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.
وی به میزان بارش‌های ثبت شده استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: بیشترین میزان بارش در کوهرنگ با 106 میلی‌متر، مالخلیفه 83 میلی‌متر، شلمزار 69 میلی‌متر، اردل 63 میلی‌متر، لردگان 60 میلی‌متر، بلداجی 59 میلی‌متر، دزک 53 میلی‌متر، گندمان 54 میلی‌‎متر و  فارسان 53 میلی‌متر گزارش شده است.
پارسا ادامه داد: همچنین سورشجان 46 میلی‌متر، بروجن 41 میلی‌متر، شهرکرد 40 میلی‌متر، فرخشهر 40 میلی‌متر و سامان 39 میلی‌متر بارش باران ثبت شده است.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این سامانه بارشی مستقر در سطح استان امروز بیشترین بارش را برای مناطق جنوبی استان به همراه خواهد داشت.
وی به میزان بیشینه و کمینه دمای مناطق مختلف استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: دمای هوای شهرکرد با حداقل دو درجه سانتیگراد و حداکثر هفت درجه، کوهرنگ با حداقل دو و حداکثر  9 درجه، لردگان با حداقل هشت و حداکثر  10 درجه، بروجن با حداقل چهار و حداکثر هشت درجه، اردل با حداقل هفت و حداکثر  9 درجه سانتیگراد گزارش شده است.
پارسا ادامه داد: همچنین دمای هوای گندمان با حداقل سه و حداکثر  10 درجه، فارسان با حداقل پنج و حداکثر  10 درجه، مالخلیفه با حداقل 9 و حداکثر  12 درجه و دزک با حداقل شش و حداکثر 9 درجه سانتیگراد گزارش شده است.
وی با اشاره به سردترین و گرم‌ترین مناطق این استان در 24 ساعت گذشته، گفت: در طی 24 ساعت گذشته شهر بن با دمای یک درجه سانتی‌گراد و مالخلیفه با ثبت دمای 12 درجه سانتی‌گراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان گزارش شده است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول