اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 8 ماهه سال ‌جاری منعقد شد؛

56 قرارداد عمرانی با اعتبار 93 میلیارد ریال در منطقه آزاد ارس

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس از انعقاد 56 قرارداد عمرانی با اعتبار 93 میلیارد ریال طی 8 ماه سال جاری در این منطقه خبر داد.

56 قرارداد عمرانی با اعتبار 93 میلیارد ریال در منطقه آزاد ارس
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، صادق نجفی در جلسه شورای معاونان و مدیران منطقه آزاد ارس اظهار کرد: در مدت هشت ماهه سال ‌جاری 56 قرارداد در حوزه تامین زیرساخت‌های عمرانی، آموزشی، گردشگری، راه‌ها و معابر منطقه، نیرو رسانی به سایت‌های مختلف منعقد شده است.
وی ادامه داد: این میزان قرارداد عمرانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 55 درصدی برخوردار است.
نجفی گفت: از قراردادهای منعقده در این مدت می‌توان به قرارداد عملیات اجرایی معابر شهرک امیر المومنین جلفا، عملیات اجرایی سوله 12 هزار مترمربعی فاز 135 هکتاری منطقه، عملیات اجرایی ساختمان دانشگاه پردیس بین‌المللی ارس، زیرسازی و آسفالت‌ریزی راه‌های روستایی داخل محدوده خداآفرین و قلی بگلو به طول 10 کیلومتر، عملیات اجرایی راه دسترسی سایت ویلایی اشاره کرد.
وی بر توسعه زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ارس تاکید کرد و گفت: بودجه سازمان منطقه آزاد ارس در راستای توسعه عمران و آبادی منطقه رویکرد عمرانی داشته بطوری‌که در طول سال‌های فعالیت این منطقه از سال 85 تا نیمه نخست سال ‌جاری 539 قرارداد عمرانی با بیش از 1280 میلیارد ریال منعقد و به مرحله اجرا رسیده است.
نجفی در این جلسه با تاکید بر اهمیت توانمندسازی نیروی انسانی در سازمان منطقه آزاد ارس گفت: آموزش‌های پرسنلی و احصا نیازهای اولویت دار آموزشی کارکنان و تشکیل نظام پیشنهادات و نیز شورای تحول اداری از جمله مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول