اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد آمل خبر داد:

تغییر عنوان و زمان جشنواره عکس میراث ماندگار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل گفت: عنوان و زمان برگزاری جشنواره عکس میراث ماندگار در آمل تغییر می‌کند.

تغییر عنوان و زمان جشنواره عکس میراث ماندگار
محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه جشنواره عکس میراث ماندگار قرار بود بود با همکاری ارشاد و میراث فرهنگی شهرستان برگزار شود، بیان داشت: به دلیل برخی مسائل زمان برگزاری و عنوان این جشنواره عکس تغییر خواهد کرد.
وی با بیان اینکه جشنواره عکس فرهنگ و میراث ماندگار به معرفی و عکاسی از 20 بنای تاریخی این شهرستان می‌پردازد، ابراز داشت: نام این جشنواره به جشنواره عکس فرهنگ ماندگار تغییر پیدا می‌کند.
محمدی با اعلام اینکه در نخستین فراخوان مهلت ارسال آثار به این جشنواره 18 شهریور ماه تا 18 مهر بیان شده بود، اضافه کرد: قرار بود اختتامیه این جشنواره 18 آبان برگزار شود که صورت نگرفته است.
وی با اشاره به اینکه در فرصت اعلام شده بیش از 30 قطعه عکس به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، افزد: تعدادی از عکاسان مطرح استان و کشور نیز درخواست تمدید مهلت این جشنواره را داشتند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل با بیان اینکه تصمیم گرفتیم زمان جشنواره فرهنگ ماندگار را تا اواخر سال جاری تمدید کنیم، متذکر شد: به احتمال زیاد افتتاحیه این جشنواره نیز در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
به گفته وی آرشیوی از عکس‌های این جشنواره در راستای حفظ فرهنگ و آثار تاریخی این شهرستان گردآوری می‌شود و در نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
انتهای‌ پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول