اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ارتباطات دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم:

جشنواره کوثر پر فروغ در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون ارتباطات دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم از برگزاری جشنواره کوثر پر فروغ در قم خبر داد.

جشنواره کوثر پر فروغ در قم برگزار می‌شود
حمید رفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به انعقاد تفاهمنامه با کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اظهار کرد: بیش از 250 کانون فرهنگی و هنری مساجد استان برای فعالیت‌های سال تحصیلی جدید با دبیرخانه اقدام به انعقاد تفاهمنامه همکاری کردند.
وی با بیان اینکه چهار محور اساسی برای این تفاهمنامه در نظر گرفته شده است، گفت: اخلاق و معرفت، علم و درس، هنر و مهارت، تفریح و سلامت از اهداف محوری برای تفاهمنامه همکاری با کانون‌های فرهنگی و هنری است.
معاون ارتباطات دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری محل شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان بوده بنابراین در نظر داریم برنامه‌های جامعی تعریف کرده تا فضایی برای شکوفایی و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان فراهم شود.
وی ادامه داد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان باید بر اساس توان، نیاز و اهداف مجموعه خود برنامه‌های مدون را انتخاب کنند و هر کانون تا پایان خرداد سال 91 فرصت اجرای برنامه‌ها را دارند.
رفیعی با بیان اینکه اکنون 110 کانون فرهنگی و هنری ویژه خواهران مشغول فعالیت هستند، گفت: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم نخستین دبیرخانه‌ای است که معاونت خواهران را به صورت مستقل تشکیل داده است.
وی از برگزاری جشنواره کوثر پرفروغ خبر داد و افزود: این جشنواره با محوریت حضرت معصومه(س) ویژه خواهران اعضای کانون‌ها برگزار می‌شود.
معاون ارتباطات دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم با اشاره به هدف برگزاری جشنواره کوثر پرفروغ گفت: شناسایی و تقویت استعدادهای هنری در فعالیت‌های خواهران در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است و اتحاد و انسجام بین کانون‌های فرهنگی و هنری خواهران داشته باشیم.
وی عنوان کرد: این جشنواره در قالب رشته‌های خوشنویسی، مقاله‌نویسی، طراحی، نقاشی، شعر، عکاسی در سه رده کودکان و نوجوانان هشت تا 12 سال، جوانان 14 تا 30 سال و بزرگسالان 35 تا 45 سال برگزار می‌شود.
رفیعی خاطرنشان کرد: اعضای کانون‌ها تا اول دی ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در قم بلوار نیایش کوچه شش پلاک 49 ارسال کنند و اختتامیه این جشنواره همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه به قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول