اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

استقبال مردم جیرفت از یادمان ولایت بی‌نظیر بود

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: استقبال مردم جیرفت از یادمان ولایت غیرقابل باور و بی‌نظیر بود.

استقبال مردم جیرفت از یادمان ولایت بی‌نظیر بود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله محمد محمدی‌گلپایگانی عصر امروز در فرودگاه کرمان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دوران ظلم و ستم شاهنشاهی مدتی را در شهرستان جیرفت تبعید بودند، اظهار داشت: بنایی با عنوان یادمان ولایت در همین راستا و برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره حضور رهبری در این شهرستان ساخته شده است.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد دوران تبعید در جیرفت تصریح کرد: مقام معظم رهبری در این زمینه فرمودند، «روزی که وارد جیرفت شدم کسی را نمی‌شناختم، اما بعد از گذشت یک تا دو روز در جیرفت احساس کردم در میان خویشاوندانم هستم».
محمدی‌گلپایگانی خاطرنشان کرد: با همت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بنای یادمان ولایت در شهر جیرفت ساخته شده که نمادی برای این شهر است و در آینده ماندگار می‌شود.
وی استقبال مردم شهرستان جیرفت از دومین یادواره ولایت در این شهر را بی‌نظیر عنوان کرد و گفت: برنامه‌های این جشنواره از کثرت و تراکم بسیار خوبی برخوردار و شامل تنوع سخنرانی، شعرخوانی، دلنوشته، رونمایی از تمبر یادمان ولایت و ... بود.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرد: اقبال مردم از جشنواره یادمان ولایت به حدی زیاد بود که احساس کردم، تمام مردم شهر جیرفت در این مراسم شرکت کردند و این اقبال باشکوه مردم نشانه خوبی دارد.
وی با اشاره به این پیشنهاد که شهرستان جیرفت به عنوان دارالولایه نامیده شود، بیان داشت: این موضوع باید در شورای فرهنگ عمومی مطرح و تصمیم‌گیری شود.
محمدی گلپایگانی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در زمینه دیدار نخبگان کرمانی با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: تقاضایی در این زمینه داده شده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول