اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

پاسخگویی به مطالبات مردم بسترساز توسعه جامعه است

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت پاسخگویی شفاف مسئولان به مردم تاکید کرد و گفت: پاسخگویی به مطالبات مردم بستر توسعه و پیشرفت جامعه را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

پاسخگویی به مطالبات مردم بسترساز توسعه جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‎اصغر عنابستانی بعدازظهر امروز در جمع مردم روستای چلیته از توابع شهرستان لردگان، اظهار داشت: با توجه به وجود امکانات و پتانسیل‌های طبیعی در شهرستان لردگان به‌واسطه برخورداری از منابع آبی بسیار ایجاد بسترهای اشتغالزایی و فراهم کردن زمینه اشتغال پایدار ویژه جوانان این منطقه بیش از پیش ضرورت دارد.
وی توسعه باغات را یکی از ظرفیت‌های مهم اشتغالزایی در این منطقه برشمرد و گفت: برهمین اساس مشکلی برای استفاده و تخصیص آب رودخانه خرسان به‌منظور توسعه باغات وجود ندارد.
عنابستانی ادامه داد: تقویت حرفه زنبورداری در این منطقه به‌واسطه وجود باغات بسیار و آب و هوای مناسب یکی دیگر از ظرفیت‌های اشتغالزایی این منطقه است که برهمین اساس به فعالان این حرفه تسهیلات 150 میلیون ریالی پرداخت می‎شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای را گامی موثر در تسهیل بسترهای اشتغالزایی در این شهرستان اعلام کرد و گفت: ارائه آموزش‌های لازم از سوی متولیان جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و فنی و حرفه‌‎ای در بخش‎های زنبورداری، توسعه باغات، آموزش هنرهای صنایع دستی و آشنایی با مشاغل خانگی باید در اختیار متقاضیان این روستا قرار داده شود.
وی با تأکید بر اینکه تمامی این دوره‌های آموزشی به‌صورت رایگان برگزار می‎شود، گفت: با توجه به هماهنگی‌‎های صورت گرفته به‌منظور ایجاد اشتغال پایدار در این روستا محدودیتی در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی وجود ندارد.
عنابستانی با اشاره به نحوه دریافت این تسهیلات، گفت: با توجه به مصوبه بانک مرکزی دریافت تسهیلات زیر 100 میلیون ریال تنها در قبال ارائه یک ضامن امکان‌پذیر است.
وی خدمت به مردم را وظیفه تمامی مسئولان برشمرد و گفت: افتخار تمامی مسئولان خدمت به مردم است که در این راه نباید از هیچ کوششی دریغ کنند.
عنابستانی بر ضرورت پاسخگویی شفاف به مردم تاکید و اضافه کرد: پاسخگویی به مطالبات مردمی روند توسعه و پیشرفت جامعه را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات مردم شهرستان لردگان به منطقه دودرا از توابع شهرستان لردگان سفر و از نزدیک با مردم روستاهای این منطقه دیدار کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول