اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

مسئولان برای پاسخگویی به استاندار آماده باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد با تأکید براینکه مسئولان ادارات باید برای پاسخگویی به سئوالات استاندار در جلسات آمادگی داشته باشند، از آنان خواست نیازها و مشکلات شهرستان را مطرح کنند.

مسئولان برای پاسخگویی به استاندار آماده باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت در شورای اداری شهرستان اسدآباد با بیان اینکه سفر استاندار همدان به شهرستان‌ها یک کار جهادی و به تأسی از سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان‌ها است، اظهار داشت: سفر سوم استاندار به شهرستان اسدآباد فرصت مغتنمی برای توسعه و رشد شهرستان است.
وی با تأکید براینکه مسئولان ادارات باید برای پاسخگویی به سئوالات استاندار در جلسات آمادگی داشته باشند، از آنان خواست نیازها و مشکلات شهرستان را مطرح کنند.
فرماندار اسدآباد درادامه با اشاره به اینکه مصوبات سفر سوم رئیس جمهور به شهرستان نیز بررسی می‌شود، افزود: باید گزارش دقیقی از مصوبات سفر سوم رئیس جمهور به شهرستان تهیه و ارائه شود.  
وی از مسئولان خواست با همکاری واحد عمران فرمانداری کلیپی از پروژه‌های نیمه تمام و در حال اجرا را آماده کنند.
آزادبخت حضور در گلزار شهدا، نشست با فعالان اقتصادی، ایثارگران، مربیان پرورشی، شورای تامین، سرکشی و دلجویی از خانواده شهدا، برگزاری کارگروه اشتغال، کمیسیون تنظیم بازار و مسکن، عیادت از بیماران و بررسی مشکلات آنان، برگزاری همایش شورای اداری و حضور در جمع هزار نفری مردم و مسئولان را از جمله برنامه‌های استاندار در سفر سوم به شهرستان اسدآباد برشمرد.  
وی از برگزاری همایش شورای اداری با تجمع هزار نفری در سفر سوم استاندار خبر داد و گفت: این مهم‌ترین و برجسته‌ترین برنامه سفر استاندار خواهد بود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول