اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب طرح دو فوریتی؛

مجلس استفساریه حقوق مادام‌‌العمر سیاسیون را لغو کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس امروز استفساریه تعیین حقوق مادام‌العمر برای سیاسیون را که هفته گذشته به تصویب نمایندگان رسیده بود با طرح پیشنهادی 30 نماینده لغو کرد.

مجلس استفساریه حقوق مادام‌‌العمر سیاسیون را لغو کرد
حجت‌الاسلام کاظم موسوی دقایقی پیش در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان که مخالف سرسخت این استفساریه بودند در هفته گذشته سعی کردند بنا به درخواست‌ها و مطالبات مردم این قانون را لغو کنند.
وی ادامه داد: به همراه سایر نمایندگان که تعداد آنها به 30 نفر می‌رسد به این طرح اعتراض کردیم و خواستار لغو استفساریه تبصره مواد 71 و 117 قانون مدیریت خدمات کشوری شدیم به طوری که از این به بعد مصوبه قبلی قابل اجراست.
این نماینده مجلس ابراز داشت: 30 نفر از نمایندگان با طرح پیشنهادی لغو این مصوبه در یک هفته گذشته کوشیدند تا این استفساریه لغو شود چرا که چنین مصوباتی به روح اعتبار و اعتماد عموم مردم لطمه وارد می‌کند.
موسوی ادامه داد: متاسفانه این طرح از طریق کمیسیون اجتماعی مجلس به صحن علنی آمد و به نظر می‌رسد این کمیسیون ناپخته و بدون کار کارشناسی آن را ارائه داده بود.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرچند عده ای از نمایندگان بر مصوبه خود اصرار داشتند اما در جلسه امروز مجلس با مخالفت شدید با این طرح سعی کردیم با همراهی دیگر نمایندگان آن را لغو کنیم.
موسوی به 30 نفر از طراحان ملغی این طرح اشاره کرد و افزود: ابوترابی، امیدوار، رضایی، فرهنگی، محبی‌نیا، نجابت، مصباحی‌مقدم، آشتیانی، توکلی، ناظری، فولادگر، نادری، نادران، غفوری‌فرد، اسداللهی، عبداللهی، بروغنی، سروری، کریمی، قدوسی، حیدرپور، قاضی‌پور، دهقانی، غنضفرآبادی، محمدعلی رضایی، یوسفیان، ملا‌حسینیان، موسوی، مفتح، باهنر و جهانگیرزاده از جمله نمایندگانی بودند که با ارائه طرحی خواستار ملغی شدن این قانون شدند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول