اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

شورای نگهبان حقوق مادام‌العمر مدیران سیاسی را رد کند

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد از تصویب قانون حقوق مادام‌العمر برای مدیران سیاسی گفت: مردم به این قانون معترض هستند و از شورای نگهبان تقاضا داریم این قانون را رد کند.

شورای نگهبان حقوق مادام‌العمر مدیران سیاسی را رد کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل قربانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر با انتقاد از تصویب قانون حقوق مادام‌العمر برای مدیران سیاسی اظهار داشت: این قانون در حالی به تصویب رسید که پیش از آن اطلاع رسانی به عموم مردم یا سایر مدیران نشد و نگرانی‌هایی را برای مردم ایجاد کرده است.
وی یادآور شد: در مجلس ششم نظیر این قانون برای بازنشستگان کشوری مطرح بود اما در حال حاضر در این برهه از ناحیه نمایندگان مجلس به تصویب رسید، که امید است شورای نگهبان این قانون را رد کند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مگر یک مدیر در هر رده‌ای در زمان مدیریت خود حقوقش را دریافت نکرده که پس از فراغت از کار مستحق دریافت حقوق تا پایان عمر خود است و این قوانین با نظام جمهوری اسلامی که برخواسته از دین مبین اسلام است، سنخیت ندارد.
وی ادامه داد: آیا با اجرای قانون حقوق مادام‌العمر برای مدیران سیاسی کشور طبقه اشرافی در میان این قشر جامعه به وجود نمی‌آید؟، آن هم در زمانی که کارگران کشور میزان دریافتیشان بسیار کمتر از نیاز روزانه آنها است و جالب اینکه قانون حقوق مادام‌العمر مدیران در زمانی به تصویب می‌رسد که هنوز جراحت حاصل از اختلاس سه هزار میلیارد تومانی التیام نیافته است.
قربانی خطاب به نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: از نمایندگان اصفهان انتظار می‌رود نسبت به مسکوت ماندن و از دستور خارج شده این قانون اقدام کنند، چرا که به عنوان عضو شورای شهر اصفهان و فردی که تعامل زیادی با مردم و دانشجویان دارم، آنها اعتراض فراوانی به این قانون وارد می‌کنند.

* نرخ کرایه سرویس مدارس در پنجشنبه‌ها اصلاح شود

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نرخ کرایه سرویس مدارس در سال تحصیلی جاری گفت: به دلیل افزایش قیمت سوخت ، نرخ کرایه‌ها به طور طبیعی افزایش پیدا کرده و بسیار مشاهده شده که هزینه ثبت نام یک مدرسه 80 هزار تومان است و هزینه سرویس یک دانش آموز 700 هزار تومان که با وضعیت درآمدی بسیاری از خانواده‌ها همخوانی ندارد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اذعان داشت: در شورای شهر مصوب ده که رانندگان سرویس مدارس برای روزهای پنجشنبه که تعطیل است در صورت بردن دانش آموز به مدرسه 20 درصد کرایه بیشتر دریافت کنند، که لازم است این مصوبه اصلاح شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول