اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه بروجرد:

شورای نگهبان مصوبه حقوق مادام‌العمر سیاسیون را رد کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بروجرد گفت: شورای محترم نگهبان مصوبه حقوق مادام‌العمر افراد سیاسی را رد کند.

شورای نگهبان مصوبه حقوق مادام‌العمر سیاسیون را رد کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص حقوق مادام‌العمر به افرادی که دو سال پست سیاسی داشته‌اند، نمادی از تبعیض و بی‌عدالتی است.
وی افزود: هفته گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوبه‌ای داشتند، که بر اساس آن کسانی که دو سال پست سیاسی داشته باشند، حقوق مادام‌العمر دریافت کنند که این افراد از جمله نمایندگان، روسای سه قوه، معاونان رئیس جمهور، وزرا و استانداران و سفرا هستند.
امام جمعه بروجرد گفت: این مصوبه شایسته مجلس هشتم که اکثریت آن را اصولگرایان تشکیل می‌دهند نیست و این افراد باید مطالبات مردم را بررسی نمایند و این خواسته مردم نبود.
وی اظهار داشت: قطعاً شورای نگهبان این مصوبه را که جز تبعیض و بی‌عدالتی نیست را رد می‌کند.
حجت‌الاسلام ترابی در ادامه با اشاره به اجرای طرح ترافیکی در بروجرد گفت: قطعاً نیت مسئولان از اجرای این طرح خیر بوده ولی در هر حال طرحی ناموفق است که باعث بر هم ریختن شهر و نارضایتی مردم است.
وی افزود: این طرح برای مردم مشکل به وجود آورده، مصرف بنزین افزایش یافته و علاوه بر اتلاف وقت مردم، صحبت‌هایی درباره افزایش کرایه تاکسی نیز شده است.
امام جمعه بروجرد گفت: به دلیل عدم حضور مأموران راهنمایی و رانندگی، پارک‌های دوبله و رعایت نکردن قوانین باعث ترافیک می‌شد که با فعال بودن پلیس راهور این مشکل برطرف می‌شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه انفجار در زاغه مهمات یکی از مراکز جهاد خودکفایی سپاه افزود: در این حادثه جمعی از کارکنان شریف این مرکز به خیل شهدا پیوستند و ملت ما را در غم و اندوه و ماتم فرو بردند.
حجت‌الاسلام ترابی یادآورشد: حادثه‌ای بسیار تلخ و تأسف بار که باعث شد ملت ایران سرمایه‌های ارزشمندی را همچون شهید مقدم از دست بدهیم.
امام جمعه بروجرد افزود: سرلشکر شهید مقدم بنیان گذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران دفاع مقدس بود و در پایان جنگ هم در راه خودکفایی نیروهای مسلح پیوسته مشغول جهاد علمی و تحقیقاتی بود.
وی افزود: بدون تردید راه مقدس این شهیدان ادامه دارد و قطعاً همکاران وی کفایت لازم برای ادامه راه او را دارند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول