اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌و‌گو با فارس:

تصویب حقوق مادام‌العمر مدیران سیاسی اثرات سوء دارد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب حقوق مادام العمر مدیران سیاسی توسط مجلس اثرات و جنبه تبلیغاتی منفی برای آن دارد.

تصویب حقوق مادام‌العمر مدیران سیاسی اثرات سوء دارد
مهدی مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: مصوبه مجلس در رابطه با بازنشسته شدن مدیران سیاسی کشور با شرایط دریافت 80 درصد آخرین حقوق و همچنین حقوق مادام‌العمر آنان، مصوبه جدیدی برای مجلس نیست.
نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون نظام پرداخت کشوری افزود: توجه مجلس به این مصوبه مربوط به این زمان و این مجلس نمی‌شود بلکه این قانون از سال‌های قبل تحت عنوان قانون نظام پرداخت کشوری وجود داشته است و به سبب اینکه این قانون شامل عده‌ای نمی‌شد، مجلس برای احقاق حق در این زمینه، باز هم دادن رأی مثبت به این مصوبه برای مجلس هزینه‌های سوئی در بر دارد.
مهدی‌زاده ادامه داد: تصویب این مصوبه باوجود تبلیغات و آثار منفی که برای مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس دارد، نتیجه زیادی برای مجلسیان ندارد.
نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این مطلب که این مصوبه برای مجلس تبلیغات منفی در بر دارد، افزود: به دلیل نبود اطلاع کامل از قانون نظام پرداخت کشوری و مصوبات قبلی مجلس در زمینه حقوق و مزایای کارمندان و مدیران سیاسی کشور و همچنین نبود توضیحات کافی از جانب مسئولان در این رابطه، موجبات سوء تبلیغات برای مجلس فراهم می‌شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز نداشتن رضایت در زمینه این مصوبه اظهار داشت: تصویب این مصوبه در شرایط کنونی کشور بدون ارائه توضیحات کامل و جدید از چرایی و چگونگی تصویب این طرح، بار منفی از خود به جای می‌گذارد. اما به هر حال این مصوبه مجلس است و در صورت تأیید شورای نگهبان باید عملی شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول