اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

حرکت در مسیر ولایت راه رسیدن به کمال است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج پیروی از ولایت فقیه را امری لازم و ضروری دانست و گفت: حرکت در مسیر دستورات الهی ولایت فقیه راه رسیدن ملت به کمال است.

حرکت در مسیر ولایت راه رسیدن به کمال است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در همایش خانواده و مراسم تجلیل از خانواده‌های موفق شرکت کننده در طرح جامع آموزشی تربیتی خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در سنندج، اظهار داشت: طی کردن مسیر الهی و رسیدن به عرفان توحیدی بدون در نظر گرفتن ولایت و رهبری و تبعیت از ولی فقیه در جامعه اسلامی امکان‌پذیر نیست.
وی افزود: انسان‌ها برای رسیدن به هدفی که برای آن خلق شده‌اند، نیاز مبرهنی به راهنما و رهبری آگاه و بصیر دارند و با تبعیت از رهبر و راهنمایی بصیر می‌تواند به شناخت الهی و عرفان توحیدی برسند.
 امام جمعه سنندج با بیان اینکه تنها نظام بر حق جهان، نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما نظام منحصر به فرد است که همواره از اسلام و دین خدا حمایت کرده و حامی مظلومان و مستضعفان در سراسر جهان بوده است.
ماموستا مجتهدی با بیان اینکه جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی هموراه با نظام‌های ولایی و مبتنی بر آموزه‌های اسلامی و ولایت فقیه مخالفت و دشمنی دارد، اضافه کرد: دشمنی‌های چند ساله استکبار با ایران اسلامی سندی محکم بر ولایی و اسلامی بودن انقلاب ارزشی ما دارد.
وی در ادامه از خدمت به محرومین و نیازمندان و تلاش در راستای توانمند کردن آنان را از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجیان عنوان کرد و افزود: تشکیل این نهاد مقدس به فرمان ملکوتی امام راحل(ره) موجب حذف فقر و محرومیت در بسیاری از نقاط ایران اسلامی شده است.
امام جمعه سنندج از کمیته امداد به عنوان احیاگر سنت‌های حسنه الهی در جامعه نام برد و افزود: این وظیفه و مسئولیت بر عهده کمیته امداد و دیگر نهادهای حمایتی است که نیازمندان واقعی را شناسایی کنند و هر آنچه خداوند از مال اغنیا حق فقرا قرار داده است را به دست محرومان برسانند.
ماموستا مجتهدی بیان داشت: خدمت به خلق خدا از الطاف خداوند است و هر کسی توفیق انجام آن را پیدا نمی‌کند، ولی کارکنان کمیته امداد این فرصت را دارند که با قدر دانستن از آن بتوانند زمینه رضایت خداوند را فراهم کنند.
وی خدمت به محرومان و نیازمندان به ویژه ایتام را بزرگترین توشه برای آخرت انسان‌ها دانست و افزود: خدمت به ایتام و تلاش در راستای توانمند کردن آنان از دستورات خداوند است که بارها در قران کریم و به وسیله پیامبران الهی به آن دستور داده شده است.
امام جمعه سنندج از کمیته امداد کردستان به عنوان یکی از موفق‌ترین ارگان‌های حمایتی در راستای حمایت و تکریم نیازمندان و ایتام نام برد و تصریح کرد: تلاش‌های صادقانه و شبانه روزی مدیران و کارکنان این نهاد مقدس با حضور این مادارن و خانواده‌های موفق در این همایش بروز و ظهور پیدا کرده است.
ماموستا مجتهدی در ادامه با اشاره به اوضاع منطقه و فروپاشی دیکتاتورهای عربی، اظهار داشت: بیداری اسلامی در کشورهای عربی با الگوگیری از انقلاب اسلامی شکل گرفته است.
وی موج بیداری اسلامی در منطقه را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی مردم ایران و وجود روحیه استکبارستیزی آنان عنوان کرد و افزود: تا زمانی که روحیه استکبارستیزی در جامعه اسلامی زنده باشد، هیچ دشمنی نخواهد توانست به مسلمانان تعرض کند.
در پایان این مراسم از 22 مادر نمونه زیر پوشش کمیته امدادا امام خمینی(ره) کردستان و موفق در طرح جامع آموزشی و تربیتی خانواده تجلیل شد.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول