اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس:

‌جریان اصولگرایی از منیت پرهیز کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس گفت: مهم‌ترین آفت برای آنانی که ادعای اصولگرایی دارند، آفت منیت و وسوسه‌های شیطانی است که باید از آن پرهیز کنند.

‌جریان اصولگرایی از منیت پرهیز کند
حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با اندیشه‌های حاکم سیاسی در بین مردم، اگر جریان اصولگرایی اختلافات سیاسی درونی را کنار بگذارد به موفقیت‌های شایسته‌ای در این دوره از انتخابات دست می‌یابد و موفق‌ترین مجلس دوران انقلاب با پشتوانه حضور حداکثری مردم شکل می‌گیرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: به طور قطع توده‌های مردم به ویژه سیلی‌خوردگان انقلاب در انتخابات امسال به عنوان اصحاب واقعی انقلاب که نبض و قلب آنان برای جریان اصولگرایی می‌زند توقع و انتظار دارند با وحدت تمام انتصاب‌های شایسته‌ای شکل گیرد.
علیزاده خاطرنشان کرد: هر فردی با هر تابلو، پیشینه و جایگاهی اگر قرار باشد در این عرصه‌ها بر طبل اختلاف، و منیت بکوبد این ظلم به خود، انقلاب، جریان اصولگرایی و مردم است.
وی اضافه کرد: آرزو داریم تلاش شود با هر اختلاف و دیدگاهی جریان اصولگرایی به آثار و برکات خوبی از حاکمیت دست یابد و برای موفقیت در آن نیز تمام اختلافات ‌کنار گذاشته و کارها را پیگیری کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: اصولگرایی گفتمانی است که ریشه در ارزش‌های ملی، اعتقادی، دینی، مذهبی و انقلابی ملت ایران دارد.
علیزاده افزود: اصولگرایی همان اندیشه ناب علوی، فاطمی، حسینی، دینی، مکتبی و غدیری است که در گذر زمان مطرح می‌شود.
وی ادامه داد: جریان اصولگرایی به دنبال اصالت دادن و اولویت دادن به حکم و دین خدا و رای خدا و ارزش‌های ناب ملت ایران است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول