اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار چهاردانگه:

شهرداری چهاردانگه رتبه برتر شهرداری‌های کشور را کسب کرد

خبرگزاری فارس: شهردار چهاردانگه اسلامشهر گفت: شهرداری چهاردانگه رتبه برتر شهرداری‌های کشور را کسب کرد.

شهرداری چهاردانگه رتبه برتر شهرداری‌های کشور را کسب کرد
مجید رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: این شهرداری در دومین نمایشگاه جامع شهری و در دو حوزه شهرداری الکترونیک و عمران و توسعه شهری و در میان شهرداری‌های کشور حائز رتبه‌های برتر شد.
وی افزود: با توجه به عصر ارتباطات و پیشرفت تکنولوژی در عرصه‌های مختلف، کاهش ترددهای شهروندان به شهرداری یکی از اساسی‌ترین مسائل مورد نظر شهرداری این منطقه می‌باشد، در حال حاضر بسیاری از امور توسط سایت الکترونیکی انجام می‌پذیرد، که علاوه بر کاهش هزینه‌ها و ترددها، تسریع در روند طی مراحل اداری را فراهم نموده و باعث رضایتمندی مراجعه کنندگان شده است.
رحیمی گفت: شهروندان منطقه می‌توانند با مراجعه به سایت اطلاع رسانی شهرداری چهاردانگه، علاوه بر پیگیری امور، پیام‌ها و مسائل و مشکلات خودشان را با مدیران و مسئولان شهرداری و شهردار منطقه در میان بگذارند و در کمترین فرصت ممکن پاسخ خود را دریافت کنند.
وی تصریح کرد: در نمایشگاه دوم جامع شهری، شهرداری چهاردانگه توانست، با ارائه طرح‌ها و خدماتی در زمینه عمران و توسعه شهرها نظر بازدیدکنندگان و کارشناسان امر را جلب کرده و در بین شهرداری‌های شهرهای مختلف کشور، رتبه نخست را در حوزه عمران و توسعه شهری به دست آورد.
رحیمی بیان داشت: در مراسم پایانی این نمایشگاه، حمید رضا ارشاد منش، معاون هماهنگی امور عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اعطای دو لوح از تلاش‌های مدیریت شهرداری چهاردانگه تجلیل و قدردانی کرد.
شهردار چهاردانگه افزود: موفقیت به دست آمده حاصل تلاش‌های تک تک پرسنل شهرداری، تعامل و همکاری و هماهنگی مطلوب بین مدیران و پرسنل این شهرداری بوده و همواره خدمات رسانی و جلب رضایت ارباب رجوع و شهروندان سرلوحه کار پرسنل بوده است.
دومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری با حضور گسترده شهرداری‌ها شهرهای سراسر کشور از 21 تا 24 آبان ماه جاری در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار شد و شهرداری‌های شرکت کننده، آخرین دستاورهای خود را در زمینه‌های مختلف شهری و مدیریت شهرها به معرض نمایش بازدید کنندگان قرار دادند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول