اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

کسب درآمد تنها راه کمک به اهداف شهرداری نیست

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: کمک کردن به اهداف شهرداری تنها کسب درآمد نیست بلکه باید با صرفه‌جویی در هزینه برای تحقق این مهم بکوشیم.

کسب درآمد تنها راه کمک به اهداف شهرداری نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در نشست هم‌اندیشی شهردار قم با مدیران شهرداری هدف از برگزاری این نشست را اتخاذ تصمیمات اصولی درخصوص بررسی مسائل شهری و نگاهی به عملکرد مجموعه شهرداری عنوان و اظهار کرد: امروزه به هر طرف که نگاه می‌کنیم کار به گونه‌ای پیش می‌رود که رضایتمندی مردم باید حاصل شود.
شهردار قم تصریح کرد: امروز یک جو اطمینان به شهرداری در شهر قم ایجاد شده و مردم با مشاهده خدمات شهرداری توانستند بی‌اعتمادی را کم رنگ کرده و باید با تعاملی سازنده در راه آبادانی شهر گام برداریم.
وی گفت: فعالیت مثبت هر یک از همکاران اثربخش است بنابر این همه باید در تمام حوزه‌ها بسیج شوند تا مردم آسایش و رفاه عمومی را شاهد باشند.
دلبری اضافه کرد: کمک کردن به اهداف شهرداری تنها کسب درآمد نیست بلکه باید با صرفه جویی در هزینه برای تحقق این مهم بکوشیم.
شهردار قم با بیان اینکه در اجرای طرح‌های شهری ضمن رعایت دقت و سرعت عمل در اجرای پروژه‌ها،‌ اطلاع‌رسانی را از ملزومات توسعه مدیریت شهری عنوان و تصریح کرد: هر طرحی که در سطح شهر قم اجرا می‌شود مردم را دچار مشکلاتی می‌کند که مردم این مشکلات را باید با صبر و متانت تحمل کنند ولی بعد از بهره برداری طرح‌ها این سختی‌ها در کام مردم شریف قم شیرین می‌شود.
وی گفت: طرح‌های عمرانی در حال اجرا در شهر قم بسیار سنگین است که با بهره برداری از این طرح‌ها، ‌مشکلات مردم به حداقل می‌رسد.
دلبری از نقش شورای اسلامی شهر در حمایت از اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عظیم شهری تشکر و قدردانی کرد و افزود: شهرداری و شورای شهر قم تعامل بسیار زیادی با هم دارند و این دو دستگاه مهم در زمینه توسعه عمران شهری سعی دارد تا با مشارکت و همدلی بیشتر مشکلات شهر حل شود.
در خاتمه این نشست مراسم تودیع و معارفه هفت نفر از مدیران شهرداری برگزار شد.
در این مراسم آقایان ابوالفضل مستقیمی،‌ یوسف متقی، ‌اکبر قلیچ، ‌مجید متین‌فر، ‌مهدی اصفهانیان مقدم، ‌موسی حاتمی فرد و سید جلال طباطبایی به ترتیب به سمت‌های مشاور شهردار و مدیر کل حراست و امور محرمانه،‌ معاون هماهنگی امور مناطق، ‌شهردار منطقه یک،‌ شهردار منطقه دو، شهردار منطقه هفت،‌ شهردار منطقه پردیسان و سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم منصوب شدند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول