اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه فردوس:

دشمن قصد تخریب اندیشه‌های جوانان را دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فردوس گفت: دشمن با توطئه‌های مختلف، قصد تخریب اندیشه‌ها و افکار جوانان را دارد.

دشمن قصد تخریب اندیشه‌های جوانان را دارد
عباسعلی سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: دشمن در جنگ نرم تمام توان خود را به کار گرفته تا در افکار و اندیشه‌های جوانان ما اثر تخریبی بگذارد و آنان را از مبانی دینی و اعتقادی دور کند.
وی افزود: تعالی بخشی دینی، اعتقادی و بصیرتی یکی از اهداف مهم بسیج است که محور این تعالی بخشی نیز اجرای طرح صالحین است.
سجادی تصریح کرد: افرادی که در طرح صالحین شرکت می‌کنند، کسانی هستند که می‌توانند افسران میدان فرهنگی و معنوی باشند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس یادآور شد: اگر بخواهیم برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کنیم و تهدیدات نرم دشمن را نیز پاسخگو باشیم باید عضویت در بسیج را از سنین کودکی آغاز کنیم.
وی گفت: محور فعالیت‌های صالحین مساجد و هیئت‌های مذهبی است و باید برای انجام فعالیت‌های مذهبی جوانان را به سوی مسجد سوق داد.
سجادی با اشاره به پیام تاریخی امام در آخرین سال عمر خود در رابطه با بسیج افزود: باید برای شکستن امواج طوفان‌ها و فتنه‌ها و جلوگیری از سیل آفت‌ها به سلاح پولادین صبر و ایمان مسلح شویم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس تصریح کرد: ملتی که در رأس آن اسلام ناب محمدی(ص) و مخالفت با استکبار قرار دارد باید همه افراد آن بسیجی باشند.
وی استقرار گردان‌های امام حسین(ع)، برگزاری اردوهای جهادی و اردوهای هجرت، تجهیز رده‌های بسیج به شبکه شباب، اعزام کاروان‌های راهیان نور، حمایت از نخبگان علمی را از جمله اولویت‌های کاری بسیج در سال جاری عنوان کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول