اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مدیریت مصرف شرکت برق خراسان شمالی:

طرح ممیزی انرژی در ادارات خراسان شمالی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: با توجه به برودت هوا و استفاده از وسایل گرمایشی، طرح ممیزی انرژی در ادارات این استان اجرا می‌شود.

طرح ممیزی انرژی در ادارات خراسان شمالی اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، محمد شجاع‌ثانی اظهار داشت: ادارات، سازمان‌ها و بخش‌های مختلف خدمات رسانی استان برای بهینه سازی مصرف در زمستان آماده می‌شوند.
وی افزود: با توجه به استفاده برخی ادارات و سازمان‌ها از وسایل گرمایشی برقی  در فصل زمستان و به منظور بهینه سازی مصرف برق ادارات در فصل سرد سال هماهنگی‌هایی در همین راستا انجام گرفته است.
شجاع‌ثانی ارسال چک لیست ممیزی انرژی به ادارات، سازمان‌ها، بانک‌ها، شرکت‌های بیمه و ...  به منظور آشنایی با میزان مصرف انرژی وسایل برقی موجود و شیوه تعدیل میزان مصرف را از جمله اقدامات در حال اجرا عنوان کرد.
وی یادآور شد: در ادامه برنامه های تعدیل مصرف وسایل گرمایشی ادارات، مقرر شد با معرفی یک نماینده از هر اداره و ارگان، جلسه ای با موضوع بهینه سازی مصرف در ادارات برگزار شود.
رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی با بیان اینکه شمار زیادی از ادارات استان از سیستم گاز طبیعی برای گرمایش محیط اداری خود بهره می‌گیرند، گفت: در عین حال موارد مطرح شده در چک لیست ممیزی انرژی و همچنین مطالبی که قرار است در جلسه آتی ارائه شود، می‌تواند مصرف برق ادارات را تا 30 درصد کاهش دهد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف فعال در استان می‌توانند از مشاوره شرکت‌های متخصص در بحث خود ممیزی نیز بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول