اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور چشمگیر در جشنواره "یادمان ولایت"؛

مردم جیرفت پیوند خود با ولایت را به نمایش گذاشتند

خبرگزاری فارس: مردم مؤمن و ولایت‌مدار جیرفت با حضور گرم و چشمگیر خود در مراسم دومین جشنواره یادمان ولایت در این شهر ارادت و پیوند عمیق خود با ولایت را به نمایش گذاشتند.

مردم جیرفت پیوند خود با ولایت را به نمایش گذاشتند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، دومین جشنواره یادمان ولایت در حالی روز دوشنبه 30 آبان ‌ماه جاری برگزار شد که با استقبال با شکوه مردم، مسئولان کشوری و استانی همراه بود و هزاران نفر از عاشقان ولایت را از خانه‌های گرم خود به هوای سرد حسینیه شهدای شهرستان جیرفت کشانده بود که این نشان از عشق و ارادت مردم جنوب استان و به ویژه مردم ولایت‌مدار جیرفت دارد که در دوران ظلم شاهنشاهی میزبان مقام معظم رهبری بودند.
دومین جشنواره یادمان ولایت در حالی برگزار شد که حضور اقشار مختلف مردم و به‌ ویژه خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و همچنین حضور پرشور جوانان در آن بسیار چشمگیر بود.
مردم این شهرستان در حالی که حتی به دلیل محدودیت مکان، جایی برای نشستن نداشتند ساعت‌ها سرپا ایستادند و با سر دادن شعارها و حمل پلاکاردهایی به تقویت پیمان خود با ولایت تاکید کردند که این نیز در نوع خود بی‌نظیر بود.
مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان جیرفت با سردادن شعارهایی از جمله "ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده"، "خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست" و... بر پیمان‌های خود با ولایت تأکید کردند.
مردم شهرستان جیرفت که در آیین برگزاری دومین جشنواره یادمان ولایت در این شهر حضوری پررنگ و باشکوه داشتند، خواستار نامگذاری این شهرستان با عنوان "دار الولایه" شدند.
حجت‌الاسلام اصغر عسکری امام جمعه جیرفت در دومین جشنواره یادمان ولایت با بیان اینکه شهرستان جیرفت 70 هزار بسیجی دارد، اظهار داشت: زنان و مردان این شهر همگی سربازان ولایت هستند.
وی افزود: درخواست داریم که شهرستان جیرفت دار الولایه نامیده شود تا هدیه گرانمایه برای مردم جیرفت که فدایی رهبری هستند، باشد.
همچنین هزاران نفر از مردم ولایتمدار شهرستان جیرفت در زمان سخنرانی مسئولان کشوری به ویژه رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در این مراسم، با سر دادن شعارهایی خواستار نامگذاری این شهر با عنوان شهر دار الولایه از مسئولان شدند.
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب نیز طی سخنانی با بیان اینکه این نام زیبا برای مردم شهرستان جیرفت ماندگار می‌شود، از سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد خواست تا نامگذاری این شهر با عنوان دارالولایه را در شورای فرهنگ عمومی مطرح کرده و آن را به تصویب برسانند.
به گزارش فارس، مردم ولایت‌مدار شهرستان جیرفت افتخار داشتند تا در دوران ستم‌شاهی میزبان مقام معظم رهبری در این شهر باشند.
دومین جشنواره یادمان ولایت با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون مالی و اداری این وزارتخانه، معاون رئیس جمهور و رئیس دفتر مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری، استاندار و فرماندار کرمان، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جنوب کرمان و سایر مسئولان محلی برگزار شد.
علیجان سلیمانی و فاطمه بهادر در مدح رهبر معظم انقلاب به ترتیب یک قطعه شعر و دلنوشته‌ای را قرائت کردند.
این جشنواره در نوع خود از لحاظ برنامه‌ریزی، نظم، امنیت، تنوع برنامه‌ها، مهمانان و حضور بی‌سابقه مردم کم‌نظیر بود.
دومین جشنواره یادمان ولایت به همت استانداری کرمان، فرمانداری جیرفت و به ویژه تلاش‌های شبانه‌روزی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.
این مراسم با برنامه‌های مختلف فرهنگی همراه بود که در نوع خود بی‌نظیر بودند.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول