اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نمایشگاه کتاب مشهد-34

نشریه اقبال 140 هزار مخاطب فرهنگی دارد

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول نشریه اقبال گفت: نشریه اقبال بیش از 140 هزار مخاطب شاغل فرهنگی در استان خراسان رضوی دارد.

نشریه اقبال 140 هزار مخاطب فرهنگی دارد
ولی قلیچ در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار داشت: نشریه اقبال با توجه به اینکه نشریه ویژه فرهنگیان استان است و با توجه به موضوع نمایشگاه کتاب که در واقع کتاب از معلمان جدا نیست و همیشه همراه معلمان بوده است در کنار نمایشگاه کتاب به معرفی نشریه اقبال بپردازیم.
مدیر مسئول نشریه اقبال افزود: ماهنامه متعلق به بخش خصوصی است و توسط جمعی از معلمان استان اداره می‌شود و لازم به ذکر است اقبال خراسان با تیراژ 20 هزار نسخه، قطع روزنامه‌ای، کاغذ رول گلاسه با بالاترین کیفیت چاپ در نیمه دوم هر ماه منتشر می‌شود‌.
وی گفت: ماهنامه اقبال خراسان، اطلاع‌رسانی، تقویت بنیه فرهنگی، افزایش بینش اقتصادی، پیگیری خواسته‌ها و انتظارات فرهنگیان از مسئولان و بنگاه‌های اقتصادی وابسته، معرفی ظرفیت‌های اقتصادی و انعکاس نقطه نظرات و پیشنهادات همکاران را به عنوان هدف اصلی خود انتخاب و در این راستا گام بر می‌دارد.
مسئول غرفه نشریه اقبال بیان کرد: این نشریه با دارا بودن بیش از 140 هزار مخاطب شاغل فرهنگی در این نمایشگاه با علاقمندان خود ارتباط برقرار می‌کند و همچنین نظرات آنها را در این زمینه برای بهبود عملکرد اقبال جویا می‌شود.
قلیچ بیان کرد: تاکنون اشخاصی همچون استاندار خراسان رضوی، نمایندگان مجلس، مسئولان و مدیران از غرفه نشریه اقبال بازدید کرده‌اند، همچنین نشریه اقبال در نمایشگاه کتاب برای علاقمندان اشتراک در نظر می‌گیرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول